کد خبر 1031272
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
ستین و مسی

بعد از منصوب شدن کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید بارسا، او در مصاحبه با ال‌پائیس به خاطره اولین دیدار خود با لیونل مسی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، کیکه ستین دیروز به صورت رسمی و از طرف باشگاه بارسلونا به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. به این ترتیب ستین حالا روزهای زیادی در کنار لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی بارسا کار خواهد کرد. اما سرمربی جدید بارسا بعد از اعلام خبر منصوب شدنش به عنوان سرمربی بارسا در گفتگویی با نشریه ال‌پائیس به خاطره اولین دیدارش با مسی اشاره کرد.

اولین دیدار سرمربی جدید بارسا با مهاجم افسانه‌ای این تیم در زمانی اتفاق افتاده که پپ گواردیولا هدایت بارسا را به عهده داشته، آن هم در یک جلسه تمرینی.

ستین در گفتگو با ال‌پائیس گفت:" یک روز پپ گواردیولا من را به جلسه تمرینی بارسا دعوت کرد. من این فرصت را داشتم که کنار زمین تمرین بایستم و تمرین کردن مسی را تماشا کنم. بعد از تمرین به سمت مسی رفتم و از او خواستم تا وقتی 60 ساله می‌شوم و دست‌کم تا زمان مرگم به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد".

اما دیدار دوم ستین و مسی به زمانی برمی‌گردد که ستاره آرژانتینی در سال 2016 با پیراهن بارسا به مصاف لاس‌پالماس می‌رود که هدایتش به عهده کیکه ستین است. در آن بازی که در خانه تیم ستین، استادیوم گران کاناریا برگزار شد بارسا با درخشش نیمار با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید.

ستین بعد از بازی اما به سراغ لیونل مسی رفته، او را در آغوش کشید و روی زمین با او شروع به صحبت کرد. این دو در حالی که همچنان با هم صحبت می‌کردند وارد تونل ورزشگاه شده و زمین را ترک کردند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس