کد خبر 1031270
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
مورینیو

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر معتقد است هدایت تیمی متفاوت با منچسترسیتی و لیورپول را برعهده دارد و به رقبایش حسادت نمی‌ورزد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو که در تاریخ 20 نوامبر 2019 جانشین مائوریسیو پوچتینو در تیم قدیمی شهر لندن شد، در مصاحبه‌ای که با سایت گل انجام داد، مشخص کرد با آگاهی کامل مسئولیت تاتنهام هاتسپر را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید:

مورینیو به‌دنبال پُر کردن جای خالی کین

آقای خاص فوتبال جهان که در کارنامه‌اش مربیگری تیم‌های اینترمیلان، رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد را ثبت کرد، در این گفت‌وگو به این نکته اشاره داشت که بر اساس بضاعت تاتنهام،‌ برنامه‌هایش را اجرا می‌کند.

وی گفت: شناخت کافی و کامل از تاتنهام دارم و انتظارم از تیم،‌ چیزی نیست که همانند منچسترسیتی یا لیورپول باشد.

مورینیو افزود: منچسترسیتی بزرگانی همچون استرلینگ، برناردو سیلوا،‌ گون‌دوغان و اوتامندی را روی نیمکت دارد. رسانه‌ها این موضوع را درک می‌کنند؟ لیورپول هم همینگونه است. آنها ماتیپ، لوورن، کیتا و فابینیو را روی نیمکت می‌نشانند. مسلم است که تاتنهام چنین امکانی ندارد. من هم به آنها حسادت نمی‌کنم.

سرمربی پرتغالی تصریح کرد: در اینجا، کاری خوب دارم و سعی می کنم آن را به بهترین شکل،‌ انجام دهم. البته این کار متفاوت با آنچه رقبا انجام می‌دهند، است. چون تاتنهام تیمی متفاوت با آنان است.

تیم تحت هدایت وی هم اکنون در رده هشتم جدول لیگ برتر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس