کد خبر 1031025
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعامل خوبی بین دو باشگاه انجام شد و منافع هر دو باشگاه در موضوع حضور من در پرسپولیس تامین شد.

به گزارش مشرق، کنفرانس خبری سر مربی جدید پرسپولیس در حالی برگزار شد که خبرنگاران حدود 4 ساعت در انتظار حضور وی بودند، یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید تیم پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم از این انتقال باید از خیلی ها تشکر کنم بابت همکاری هایی که انجام شد و تعامل خوبی بین دو باشگاه انجام شد و منافع هر دو باشگاه تامین شد. انشالله بتوانیم سال خوبی با کمک هواداران داشته باشیم. باید از پیشکسوتان پرسپولیس رخصت بگیرم. از انصاری فر مدیرعامل پرسپولیس و حمیداوی مالک شهرخودرو هم تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید:

بیانیه شهرخودرو پس از جدایی یحیی

وی در مورد هدف و برنامه و تکلیف باقری گفت: تازه به این باشگاه آمده ام و باید ببینم مسایل به چه صورتی است. باقری از همکارانم هست و هرچه جلوتر برویم در مورد امکانات و برنامه ریزی بیشتر می توانیم صحبت کنیم. فعلا سخت است در این مورد صحبت کنیم باید امکانات و شرایط را بسنجیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتقال از باشگاه شهر خودرو گفت: اتفاق خاصی نبود، توافق دو باشگاه بود و چیز خاص دیگری نبود. درخواست پرسپولیس بود و شرایطی که شهر خودرو گذاشته بود و مسایل خیلی ساده حل شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان خارجی پرسپولیس و احتمال جذب استوکس به همراه اوساگونا گفت: هنوز اطلاعات خوب و دقیقی از بازیکنان خارجی تیم ندارم. بازیکنان جذب شده هم با نظر من بودند. هر دو خارجی در لیگ ایران خیلی خوب کار کردند.
وی در مورد اینکه جذب استوکس را تایید می کنید گفت: درصد زیادی این اتفاق رخ داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس