کد خبر 1030877
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: همانطور که ما در جذب آیاندا پاتوسی استقلال را شکست دادیم، پرسپولیس هم ما را در جذب اوساگونا برد و این اقدام هم در چارچوبی حرفه‌ای صورت گرفت. این بازیکن مبارک پرسپولیسی‌ها.

به گزارش مشرق، کریستین اوساگونا ٢٩ ساله که فصل گذشته در ذوب‌آهن توپ ‌می‌زد، نیم فصل نخست را در تیم ججو یونایتد کره جنوبی به میدان رفت و در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان و پس از چند روز تمرین با این تیم خوزستانی، به یکباره تصمیم گرفت به جمع سرخ‌های پایتخت اضافه شود.

سعید آذری روز دوشنبه در واکنش به این موضوع اظهار داشت: به باشگاه پرسپولیس بابت جذب این بازیکن تبریک می‌گویم و امیدوارم که او بتواند برای این تیم مفید شود.

وی در مورد اظهاراتش که گفته بود این بازیکن مشکل پزشکی دارد، افزود: مشکل چندان بزرگی نبود اما به خاطر اینکه من با توجه به تجربه‌ای که در این چند سال در فوتبال کسب کردم، روی جذب بازیکن خارجی وسواس خاصی پیدا کرده‌ام، ترجیح دادم که روی این بازیکن خطر نکنیم. اوساگونا چند روزی در تمرینات فولاد حضور پیدا کرد و خود را بازیکن خوبی نشان داد اما من روی جذب بازیکن وسواس دارم.

بیشتر بخوانید:

واکنش آذری به خبر حضور ستاره پرسپولیس در فولاد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه پرسپولیس اوساگونا را «های‌جک» (در کاربرد رایج به فعل ربودن اشاره دارد و در فوتبال می‌توان آن را معادل بازیکن‌ربایی دانست) کرده، تصریح کرد: به هیچ وجه این مسائل مطرح نیست. آنها به طور کامل حرفه‌ای عمل کردند و هیچ گلایه‌ای نداریم. نقل و انتقالات یک جنگ فوتبالی است و پرسپولیس توانست این جنگ را پیروز شود. به آنها تبریک می‌گویم.

آذری تاکید کرد: ما پول ویزا و بلیت اوساگونا را دادیم و جلسات شورای برون‌مرزی این بازیکن را نیز ما برگزار کردیم اما او به پرسپولیس پیوست. این اقدام هم از سوی بازیکن و هم از جانب پرسپولیس به طور تمام و کمال حرفه‌ای بود. پرسپولیس در جذب اوساگونا ما را شکست داد همانطور که ما در جذب آیاندا پاتوسی استقلال را شکست دادیم. باید رفتار حرفه‌ای را یاد بگیریم و به اقدامات حرفه‌ای یکدیگر احترام بگذاریم.

وی در مورد اقدامات فولاد خوزستان در روز آخر نقل و انتقالات زمستانی خاطرنشان کرد: تیم خوبی داریم و ممکن است در ساعات باقی مانده اتفاقاتی هم برای تقویت تیم صورت بگیرد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در رابطه اقدام باشگاه فولاد خوزستان برای جذب امید عالیشاه نیز تاکید کرد: عالیشاه بازیکن پرسپولیس است و فکر می‌کنم جدایی او منتفی شده است و این بازیکن در پرسپولیس بماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس