کد خبر 1030788
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
تیم ملی امید

پیشکسوت و ملی پوش سابق فوتبال ایران معتقد است تیم المپیک با اشتباهات فردی امتیازات دو بازی اول را از دست داد.

به گزارش مشرق، حسین کلانی در خصوص شرایط تیم امید بعد از شکست مقابل کره جنوبی اظهار داشت: نظم تیمی ما در نیمه دوم دو بازی مقابل ازبکستان و کره جنوبی شکل گرفت اما در نیمه اول اشتباهات فردی باعث پیش افتادن حریفان شد.

کلانی اضافه کرد: تصمیم حمید استیلی در خصوص مهدی قائدی در بازی اول کاملا درست بود. در این فشار و در برابر حریفان قدرتمند شما باید نیروی مضاعفی برای تغییر جریان بازی داشته باشید که قائدی این خصوصیت را داشت و وقتی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد جریان بازی را عوض کرد اما شاهد انتقادات زیادی به این تصمیم بودیم در حالی که به اعتقاد من استراتژی استیلی درست بود و در بازی دوم هم نباید تغییر می کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش استیلی به شکست ایران مقابل کره جنوبی

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: در بازی دوم قائدی توان فشار اوردن به خط دفاعی قدرتمند کره را نداشت اما شاید اگر باز هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد می شد تاثیر بیشتری داشت همانطور که ورود شجاعی به تیم ما کمک کرد و تعویض بسیار خوبی بود.


کلانی خاطر نشان کرد:ما در هر دو بازی با اشتباهات فردی گل خوردیم. مربی نمی تواند خودش وارد زمین شود و اشتباه بازیکن را جبران کند. اتفاقا در نیمه مربیان بهتر از حریف ظاهر شدیم اما در دقایقی از نیمه اول خودمان نبودیم. بعضی از بازیکنان دوندگی و مسئولیت پذیری لازم را نداشتند که این مسئله در تیم ملی بزرگسالان هم وجود داشت. امیدوارم در بازی سوم دو نیمه یکسان با کیفیت مناسب داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AD IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    2 4
    همه باندهای مافیای تیم ملی رو میشناسن. ... خودشو به تیم امید تحمیل کرد کسی که هیچی از مربیگری نمیدونه ولی خدای لابی گریِ و جالبه از رو نمیره بازم خواهید دید....
  • AD IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    3 2
    همه باندهای مافیای تیم ملی رو میشناسن. ... خودشو به تیم امید تحمیل کرد کسی که هیچی از مربیگری نمیدونه ولی خدای لابی گریِ و جالبه از رو نمیره بازم خواهید دید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس