کد خبر 1030785
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

امروزه با رشد کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای اینترنتی هدایای تبلیغاتی بسیاری جهت تبلیغات و بازاریابی وجود دارند. و با توجه به همین تنوع بالا انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی هم بسیار دشوار می شود.

فرض کنید میخواهید به جامعه مشتریان خود و مدیران آنان هدیه ای درخور جایگاه و موقعیت آنها ارائه نمایید. معمولا اکثر کسب و کارها در انتخاب نوع هدیه مناسب مدیران و یا کارمندان دچار سردرگمی میشوند ، اما با مطالعه این مقاله و معرفی یکی از مناسب ترین هدایای تبلیغاتی مناسب مدیران از این سردرگمی خارج خواهید شد.

شاید هدایای مدیریتی زیادی در ذهن شما خطور کند اما یکی از بهترین آن ها ست مدیریتی است. ست های مدیریتی تبلیغاتی به دلیل ظاهر زیبا و نفیس، ارزش بالا، قیمت مناسب، ظاهری زیبا و همچنین کاربردی بودن آن میتواند جایگزین مناسبی برای هدایای تبلیغاتی گرانقیمت و بدون کاربرد باشند. برای تهیه این ست های مدیریتی شرکت تبلیغاتی زیادی وجود دارند که باید در انتخاب یکی از آن ها به عنوان مجری تبلیغات شرکت خود دقت نماید که البته این انتخاب نباید بدون تحقیق و بررسی باشد و کاملا بسته به جایگاه آن شرکت و دست اول و بدون واسطه بودن آن دارد.

 نکته مهم تر این است که پس انتخاب شرکت و ست مدیریتی مورد نظر باید به این مهم توجه داشته باشید که اگر ست هدیه ای را که به مدیران هدیه میدهید دارای کیفیت بالا باشد و بتوان لوگو و نام برندتان را روی هدایا درج نمود. در صورت عدم کیفیت مناسب در درج آرو و لوگو روی ست مدیریتی این شما هستید که متحمل ضرر و زیان های مالی خواهید شد ، لذا انتخاب چاپخانه مناسب در این زمینه که بتواند کیفیت را به شما تضمین بدهد و شما با خیال آسوده اقدام به ارائه هدیه مورد نظر به مدیران ارشد و یا همکاران و کارمندان خود کنید امری حایز اهمیت است. این را همیشه به خاطر داشته باشید که کیفیت هدایای تبلیغاتی از هر چیزی مهم تر است پس بهتر است این مورد را جدی بگیرید.

بررسی جنس ست مدیریتی و معرفی آیتم های ست مدیریتی

ست مدیریتی تبلیغاتی متشکل از چند نوع کالای مختلف در کنار هم و در بسته بندی شکیل می باشد و از متریال های مختلفی از جمله چرم مصنوعی ، چرم طبیعی ، فلز و... ساخته میشود که میتوانید ارزش آنرا بر اساس شخص هدیه گیرنده که میتواند یک مدیر ارشد و یا همکار و یا کارمندان شما باشد به دلخواه انتخاب نمایید . حتی چند تکه بودن و نوع آیتم آن نیز قابل انتخاب میباشد و بر این اساس با تبلیغات مختصر و مفید ، کمترین هزینه ممکن را پرداخت خواهید کرد . ست مدیریتی در شکل های دو تکه ، سه تکه ، چهار تکه و پنج تکه تهیه و تولید میشوند که میتوانند آیتم های متعددی را شامل شوند از جمله سررسید ، کیف جیبی ، کیف دستی ، کیف پالتویی ، جاسوئیچی ، جاکلیدی ، جاکارتی ، پاوربانک ، فلش مموری ، خودکار ، خودنویس  و غیره

درج نام و لوگو بر روی ست مدیریتی

بر روی تمامی آیتم های ست مدیریتی امکان درج لوگو و نام شرکت وجود دارد که حتما با این کار تاثیر لوگوی درج شده روی ذهن شخص هدیه گیرنده دوچندان خواهد شد.در این صورت هنگام استفاده از هر آیتم موجود در ست تبلیغاتی نام شما را میبیند و این باعث میشود برند شما از ذهن مخاطب پاک نشود . همانطور که در مطالب بالا عنوان شد باید در انتخاب چاپخانه مورد نظر برای درج نام و لوگوی شرکت شما برروی جعبه ست هدیه و یا روی آیتم های ست بسیار دقت کنید. در غیر این صورت اگر این مهم را در نظر نگیرید و اقدام به ارائه هدیه ای فاقد کیفیت به مدیران و کارمندان مورد نظر کنید نه تنها موجب خرسندی و رضایت آنها نمیشود بلکه ممکن است اعتماد آنها نسبت به نام و برند شرکت شما سلب شود. چنانچه طراحی خاصی مد نظر داشته باشید می‌توانید آن‌را بر روی ست مدیریتی پیاده نمایید. البته بهتر است حجم متون تبلیغاتی را کم کرده و بیشتر بر روی سایر نمادها و المان‌ هایی که دارای تاثیرگذاری و تاثیرپذیری بیشتری است، تمرکز کنید.پیشنهاد می شود خلاقیت خودتان را بر روی این هدایای تبلیغاتی، نوع آنها و ایده های جدید پیاده کنید.

ست مدیریتی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

پاسخ به این سوال واضح است. همه‌ی کسب و کارها می توانند شامل شوند.

 چه کسی ممکن است از سررسید و خودکار و ساعت مچی بدش بیاید؟ مطمئنا هیچکس اما برای برخی کسب و کارها این هدایا مناسب نیست و ممکن است خیلی از دریافت هدایای تبلیغاتی این چنینی خوشحال نشوند و استقبال نکنند.

 می‌خواهید هدایای تبلیغاتی شما روی مدیران تاثیر گذار باشد؟ به جز ست مدیریتی چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ مثلا آیا می‌توانید به آن‌ها تیشرت تبلیغاتی هدیه بدهید؟ یا ساک دستی تبلیغاتی؟ مسلما باید مخاطب خود را بشناسید و مطابق آن انتخاب کنید. هر چند در این مورد خاص ست مدیریتی نفیس معجزه می‌کند. به طور مثال کیف مدارک هم در ست مدیریتی و هم در ست چرم وجود دارد- جاکلیدی و روان‌نویس هم همینطور اما هدیه تبلیغاتی مورد بحث ما که بسیار مناسب مدیران و افراد خاص است ست مدیریتی است.

سفارشات خود را به کجا ارائه دهم ؟

با جستجو در اینترنت می توان به برخی از ارائه دهندگان ست مدیریتی دسترسی پیدا کنیم اما یکی از واردکنندگان اصلی و تولیدکننده اصلی ست مدیریتی چاپخانه مجریان است که با داشتن سابقه 20 ساله در حوزه تولید سررسید و ست مدیریتی و داشتن ماشین آلات بروز صنعت چاپ توانسته است نقش اصلی در این حوزه داشته باشد

روشهای دسترسی به چاپخانه مجریان از طریق شماره 88912114 و سایت https://Mojrian.net در تمام 24 ساعت شبانه روز فراهم است

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس