کد خبر 1030732
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
فدریکو والورده

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از والورده، ستاره رئال که با اخراج خود مانع گل خوردن رئال مادرید و در نهایت قهرمانی این تیم در سوپرکاپ اسپانیا شده دفاع کرد و گفت او کاری که باید را انجام داد.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه در دیدار دیشب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا که در جده عربستان سعودی برگزار می‌شد، فده والورده ستاره رئال در حالیکه تنها 5 دقیقه به پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم باقی مانده بود، با خطا روی آلوارو موراتا بازیکن اتلتیکو اخراج را به جان خرید ولی  باعث شد بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده و رئال در ضربات پنالتی به پیروزی برسد، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو از او دفاع کرده و گفت والورده کاری که باید را انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

این تکل رئال را قهرمان سوپرجام کرد +عکس

خطای والورده که پنج دقیقه پیش از پایان وقتهای اضافه بازی، در دقیقه 115 انجام شد و به اخراج او انجامید رئال مادرید را از شکست نجات داد و مهمترین عامل در قهرمانی رئالی‌ها بود. رئال مادرید در ضربات پنالتی با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید و والورده به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. سیمئونه اما به جای انتقاد از والورده گفت او برای تیمش این کار را کرده و حق داشته است.

سیمئونه در این باره گفت:" من معتقدم دادن جایزه بهترین بازیکن میدان به والورده کاملا درست بوده چون او با کاری که انجام داد پیروزی در این بازی را نصیب رئال کرد. کار او مهمترین اتفاق بازی بود. اگر او مرتکب خطا نشده بود احتمالا گل به ثمر می‌رسید. من به او گفتم که نگران نباشد چون کاری را انجام داده که باید انجام می‌داد. باید ببینیم او را چند جلسه محروم می‌کنند".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس