کد خبر 1030715
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تیم امید

کارشناس فوتبال گفت: از مهدی قائدی در تیم امید و به خصوص بازی با کره جنوبی خوب استفاده نکردیم.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در مورد شکست 2 بر یک ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی المپیک گفت: نیمه اول بازی چیزی برای ما نداشت و کره دو گل زد و تقریبا حرفی برای گفتن نداشتیم. قبل از این مسابقه هم من گفته بودم مقابل ازبکستان بد بازی نکردیم، اما موقعیت‌های گلزنی زیادی از دست دادیم و در جلو خط دفاع ما، هافبک‌های دفاعی ما دچار اشکال بودند.

وی افزود: گفته بودم که برای این منطقه باید فکری کنیم تا دچار آسیب نشویم، به خصوص اینکه سرعت انتقال توپ و پاس در کره جنوبی بسیار بالاست و سریع‌تر از ازبک‌ها بازی می‌کنند. در نهایت هم هر 2 گل را هم از همان منطقه دریافت کردیم. در نیمه اول هافبک‌های ما نتوانستند 2 پاس هم به مهاجمان ما بدهند و خط هافبک ما بسیار ضعیف عمل کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش استیلی به شکست ایران مقابل کره جنوبی

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط نیمه دوم عنوان کرد: در نیمه دوم مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و خود را به دروازه حریف نزدیک کردیم و یک گل هم زدیم. با این حال نتوانستیم از بازیکنی مثل مهدی قائدی درست استفاده کنیم و به او و صیادمنش در بازی با کره جنوبی توپی نرساندیم. در نیمه دوم هم که در یک سوم دفاعی حریف بودیم، قائدی در میان مدافعان کره جنوبی گیر افتاد. مدافع وسط کره خوب سر می‌زد.

فریبا با اشاره به نحوه بازی قائدی گفت: مدیر بازی مهدی قائدی به گونه‌ای است که باید به او فضا بدهیم. در استقلال هم وقتی او به کناره‌ها می‌رود، بازیکن تاثیرگذاری می‌شود و می‌تواند به خوبی وارد محوطه جریمه شود و شوت‌زنی کند. اما در تیم امید به عنوان سانتر فوروارد بازی کرد که توپی هم گیرش نیامد.

وی در مورد تعویض زودهنگام محبی در نیمه اول افزود: محبی در تیم ملی بزرگسالان بازیکن خوب و تاثیرگذاری است و قدرت حمل توپ و شوت‌زنی دارد. اما در نیمه اول سنگین بود، ضمن اینکه باید بگویم تمام بازیکنان تیم ما در نیمه اول سنگین بودند و محبی از همه سنگین‌تر. بازی در تایلند با آن شرایط گرم و شرجی سخت است و اگر بدن شما با شرایط آب و هوایی تطابق پیدا نکند، بدن‌ها سنگین می‌شود. وقتی شجاعی به جای محبی به میدان آمد، تیم امید بهتر شد. در ارسال‌ها و همچنین موقعیت‌ها بهتر شدیم.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: در نهایت بازی را به کره جنوبی باختیم و کار ما برای صعود از این گروه به اما و اگر رسید. امیدوارم چین را ببریم و در بازی کره جنوبی و ازبکستان نتیجه دلخواه ما رقم بخورد تا از این گروه صعود کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی GB ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 2
    یادمان بنداز اقای فریبا از این بعد به تیم ها بگیم برای قائدی فضا بدن .
    • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
      0 0
      حرفش درسته، بازیکن ریز نقش رو که سانتر فوروارد نمی زارن!
  • محمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 0
    ترکیب، استراتژی و نوع بازی تیم کلا اشتباه بود
  • اد IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    همه باندهای مافیای تیم ملی رو میشناسن. ... خودشو به تیم امید تحمیل کرد کسی که هیچی از مربیگری نمیدونه ولی خدای لابی گریِ و جالبه از رو نمیره بازم خواهید دید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس