کد خبر 1030555
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
استیلی

سرمربی تیم ملی امید معتقد است بازیکنانش در نیمه نخست به وظایف خود عمل نکردند و با فرصت دادن به حریف، موجب گلزنی کره‌جنوبی شدند.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در نشست خبری تیمش بعد از شکست مقابل کره‌جنوبی گفت: ما دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خوب شروع کردیم و شانس گلزنی هم داشتیم که برای قائدی ایجاد شد و می‌توانستیم گل بزنیم. بعد از ۲۰ دقیقه بازیکنان ما به خواب رفتند و دچار اشتباهات زیادی شدند و وظایف خود را فراموش کردند.

بیشتر بخوانید:

شکست ایران مقابل کره‌جنوبی/ امیدها برای صعود کاهش یافت +فیلم

وی ادامه داد: همچنین برخی از بازیکنان دوندگی کافی نداشتند و در جایگاه درست نبودند و به حریف فرصت شوت‌زنی دادند. همین دقایق کافی بود که دو گل بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: بازگشت به بازی مقابل تیم قدرتمند کره‌جنوبی سخت بود. عقب افتادن از یک تیم قدرتمند مانند کره‌جنوبی دشوار است. ما تغییراتی ایجاد کردیم و با آمدن شجاعی شرایطمان بهتر شد. در نیمه دوم حریف را از دروازه دور نگه داشتیم و فقط چند ضد حمله زدند. در مقابل شانس‌های خوبی داشتیم و شایسته باخت نبودیم و می‌توانستیم یک امتیار بگیریم. موقعیت‌های ما از دست رفت و در دقایق پایانی در آستانه رسیدن به تساوی بودیم.

استیلی درباره اشتباهات تیمش در طول بازی گفت: به هر حال در بازی با ازبکستان هم اشتباهاتی به وجود آمد ولی در نیمه دوم به بازی برگشتیم. در این بازی هم نیمه دوم بهتر عمل کردیم و شانس‌های لازم را ایجاد کردیم. برگزاری بازی‌ها در فاصله سه روز دشوار است. به نظرم بازیکنان ما همه توان خود را گذاشتند و سعی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند. کره‌جنوبی تغییرات زیادی داشت. این تیم‌ها با ۲۳ بازیکن آماده به مسابقات می‌آیند. این تیم با هفت تغییر به میدان آمد. استراتژی و برنامه این تیم تغییری نکرده بود و روش این تیم برای رسدین به گل را پیش‌بینی می‌کردیم.

وی افزود: وقتی در جایگاه و پست درست نباشیم و فضا را خالی کنیم، حریف به گل می‌رسد. وقت به وظایف خودمان عمل کردیم بازی را کنترل کردیم و لی نتوانستیم نتیجه درستی بگیریم.

سرمربی تیم ملی امید درباره بازی با چین نیز گفت: از تیم چین شناخت خوبی داریم. این آخرین شانس ماست و اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و در مسابقات بمانیم، حتما باید این بازی را برنده باشیم. ما راهی دیگری نداریم جز اینکه بازی را ببریم و در مسابقات بمانیم. آماده ترین بازیکنان را مقابل چین استفاده می‌کنیم .باید از نظر ذهنی و فیزیکی آماده باشیم. اگر مقابل چین در هر دو نیمه مانند نیمه دوم بازی با کره جنوبی و ازبکستان عمل کنیم، برنده خواهیم شد.

استیلی ابراز امیدواری کرد: مشکل ما این است که یک نیمه را از دست می‌دهیم و دیگر فرصتی برای بازگشت نمی‌ماند. امیدواریم با همه تلاش خودمان در بازی آخر پیروز شویم و با اتفاقات روز پایانی به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    9 5
    الان اگه فرهاد مجیدی مربی تیم بود و تیم باخته بود خدا میدونه از سر عقده گشایی چند هزار تا مقاله علیهش نوشته بودید.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    4 1
    چوب خدا صدا ندارد
  • رحمان IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    4 1
    یکی به من بگه که استیلی. به عنوان مربی در کدام تیم موفق بوده که اونو مربی تیم امید کردند...همه چیز ما شده رابطه و باند بازی
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    3 1
    استیلی نباید سرمربی تیم ملی امید می شد. وقتی سرمربی پرسپولیس شد خودش درک کرد که دانش مربیگری اش در سطح پایینی است
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    9 2
    جوری صحبت کرده انگار خودش اصلا مقصر نیست
  • محسن IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    5 0
    حميد جان با توجه به اين كه دوست داشتنى هستى اما اندازه اين حرفها نيستى
  • رضا IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    4 0
    بازیکنان تیم امید خسته نباشید شما زحمت کشیدید ولی اقای استیلی چند تیم را قهرمان کشور کرده ببخشید خبر نداشتم کدام تیمها را قهرمان اسیاکرده اهان ببخشید خبر نداشتم کدام تیم را قهرمان جهان کرده جواب هیچ تیمی را پس چرا اورا انتخاب کردین چون یه گل شانسی به امریکا زده پس بگو
  • محسن FR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    3 0
    حميد جان با توجه به اين كه دوست داشتنى هستى اما اندازه اين حرفها نيستى
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 0
    فدراسيون اينقدر بي در و پيكره كه يه مربي گذاشتند كه هيچ كارنامه مثبتي نداره آه تا كي
  • ملت ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    چند ماه پیش من گفتم همه اینو بخاطر داشته باشن استیلی تیم مارا به فنا خواهد داد قطعا تو آرشیو هست حرف من...... آقاجان استیلی نمیتونه یک مربی خوب باشه به کی ما قسم بخوریم چرا تیم به تاتار ..........ندادید . والله آدم نمیدونه این مدیران فوتبال ما چه خوردن چرا نمیفهمن.....نمیشود استیلی انسان خوبی است چرا ما باید کاری که در حد او نیست باید به او بدهیم......حالا ما هرچه بگیم مگر شما میفهمید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس