امید ایران و کره جنوبی

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و کره‌جنوبی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به سود کره به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دومین دیدار تیم فوتبال امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تینسنولانون شهر سونگلا مقابل کره‌جنوبی آغاز شد که بازی در نیمه نخست ۲ بر صفر به سود کره به پایان رسید. لی دونگ‌جون در دقیقه ۲۲ و چو گوئه‌سونگ در دقیقه ۳۴ برای کره گلزنی کردند.

ترکیب ایران: حبیب فرعباسی، امید نورافکن، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین کریم زاده، رضا دهقانی، مهدی مهدیخانی ، رضا شکاری، مهدی قائدی ، محمد محبی (۴۲ - علی شجاعی) و اللهیار صیادمنش.

ترکیب کره‌جنوبی: سونگ بیوم کئون، لی یون‌هیون، لی سانگ‌مین، جئونگ تائه‌ووک، وو یئونگ جئونگ، چو گوئه‌سونگ، لی دونگ‌جون، کیم جین‌یا، جئونگ سئونگ‌وون، مائنگ سئونگ‌وونگ و وون دو‌جائه.

دقیقه ۱۲: پرتاب اوت بازیکنان ایران توسط مدافعان کره جنوبی برگشت داده شد. علی دهقانی از پشت محوطه جریمه، توپ را به سمت دروازه کره شلیک کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: سانتر کوتاه اللهیار صیادمنش به مهدی قائدی رسید که ضربه خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: شوت مائنگ سئونگ‌وونگ با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران راهی اوت شد.

دقیقه ۲۲: شوتی به سمت دروازه ایران شلیک شد که حبیب فرعباسی توپ نخست را دفع کرد، اما روی توپ برگشتی لی دونگ‌جون دروازه ایران را باز کرد.

دقیقه ۳۰: ارسال خطرناک بازیکنان کره‌جنوبی به روی دروازه در حال تبدیل شدن به موقعیتی خطرناک بود که فرعباسی سراسیمه توپ را مشت کرد تا این خطر از روی دروازه دور شود.

دقیقه ۳۴: فشار کره‌ای‌ها پشت محوطه جریمه ایران، توپ را نصیب چو گوئه‌سونگ کرد تا این بازیکن با شوتی دروازه ایران را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۳۷: لی دونگ‌جون از سمت راست وارد محوطه جریمه ایران شد و با شوتی از زاویه بسته، بار دیگر دروازه ایران را تهدید کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: موقعیت خطرناک روی دروازه ایران بار دیگر می‌توانست خطرساز شود که این بار فرعباسی شوت بازیکن کره را مهار کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AD IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    تیمی که با مربیگری استیلی باشه بهتر از این نمیشه. استیلی که به زور خودش رو به تیم تحمیل کرد. از رو هم نمیره خواهید دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس