کد خبر 1030469
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
سازمان هواپیمایی نمایه

بر اساس ماده ۱۰ قانون هواپیمایی کشوری، سازمان هواپیمایی کشوری مسئول ایجاد محدودیت برای انجام پروازها در شرایط امنیتی یا نظامی است.

به گزارش مشرق، در حالی سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در نشست خبری روز گذشته خود اعلام کرد که ممانعت از برگزاری پروازها در ساعات انجام سیلی کوبنده به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را به نهادهای ذی‌ربط اعلام کرده‌ایم که مشخص نیست کدام نهاد از اجرای این درخواست نیروی هوافضای سپاه سر باز زده است.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره هواپیمای اوکراینی

با این حال طبق ماده ۱۰ قانون هواپیمایی کشوری، در شرایط امنیتی و نظامی، اداره کل هواپیمای کشوری (سازمان هواپیمایی کشوری) با تصویب هیئت وزیران، دولت می‌تواند بخشی یا همه منطقه پروازی را محدود یا تحت شرایط خاصی نماید.

در این ماده آمده است: در شرایط امنیتی و نظامی، اداره کل هواپیمای کشوری با تصویب هیئت وزیران دولت می‌تواند بخشی یا همه منطقه پروازی را محدود یا تحت شرایط خاصی نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    حالا هي بندازيد گردن هم ديگه!!!!!!
    • AU ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
      3 0
      باید مشخص شود که چرا دولت به اعلام سپاه بی توجهی کرده. دولت در زمان سیل در آق قلا نیز سپاه را دو روز معطل کرد تا اجازه انفجار راه آهن را صادر کند و موجب خسارات بیشتری شد. به نظر می‌رسد ..........
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    خدایا کی از شر این دولت راحت میشیم؟
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    4 9
    تو سرنگونی هواپیمای ارباس ایران توسط آمریکا هم می شد از برخاستن هواپیما در حین درگیری در دریا جلوگیری کرد ولی از این حادثه درس گرفته نشد، تا دوباره این حادثه تکرار بشه. به نظر میرسد که دولت در تکرار تجربیات موفق گذشته برای دادن بهانه به دست اغتشاش گران اصرار دارد.
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
      1 0
      مجید دلبندم،اون موقع دیگه شرایط جنگی نبود
  • سید IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 0
    متهم اصلی ؛ همان هایی هستند ، که در آن شرایط جنگی صد درصد ، پروازهای مسافری را لغو نکردند و این فاجعه را آفریدند ! با یک راهکار ساده لغو پروازها ، جلوی این فاجعه غمناک ، براحتی گرفته می شد و این همه تبعات منفی هم ، نداشت !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس