آنتونی استوکس

معاون حقوقی باشگاه تراکتور تأکید کرد آنتونی استوکس حق مذاکره و عقد قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد.

به گزارش مشرق، مصطفی کاراندیش درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با آنتونی استوکس، مهاجم سابقه این تیم به توافق اولیه رسیده است، اظهار داشت: این بازیکن در فیفا پرونده دارد و با ما هم قرارداد دارد. به مدت چهار سال هم یک بند در قراردادش دارد که نمی‌تواند به تیم ایرانی بپیوندند. باشگاه آدنا اسپور ترکیه هم در یک برهه با ایشان قرارداد بست، اما وقتی اختیاریه ما به آن‌ها اخطاریه فرستادیم، قراردادشان را فسخ کردند و فهمیدند کارشان غیر مجاز بوده است. 

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت عقد قرارداد چه عواقبی در انتظار باشگاه پرسپولیس خواهد بود،‌ گفت: اولاً اینکه بازیکن به ازای هر روز حضور در تمرین و بازی‌ها بخشی از قراردادش را دریافت خواهد کرد، اما استوکس به احتمال فراوان با محرومیتی طولانی مدت روبه رو خواهد شد. پس اولین آسیب این است که این بازیکن نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. بعد از آن هم مطابق قانون نقل و انتقالات فیفا با بازیکنی که غیبت و فسخ غیر موجه داشته باشد، باشگاه‌های دیگر حق مذاکره هم ندارند، چه برسد به عقد قرارداد. ما الان این هشدار را می‌دهیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در مورد اینکه چه زمانی حکم نهایی در خصوص شکایت این باشگاه از استوکس صادر خواهد شد، بیان کرد: دقیقاً مشخص نیست، اما فیفا ختم دادرسی را اعلام کرده و منتظر صدور حکم نهایی هستیم. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کریم IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    1 1
    آقا مصطفی! حواست هست!! پرسپولیسه ها! از مهدی طارمی که تابلوترنیست!
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر انگل های بیت المال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس