کد خبر 1030258
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶
حسین خانی

قهرمان وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام تختی گفت: هم در مرحله اول کشتی گرفتم و هم در مرحله نهایی؛ حق من است که نماینده ایران در مسابقات پیش رو باشم.

به گزارش مشرق، مصطفی حسین‌خانی درباره کسب عنوان قهرمانی وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: تازه 6 ماه و 10 روز از عمل جراحی زانویم می‌گذرد و به اعتقاد پزشکان بازگشت به میادین در این فاصله کوتاه نه تنها علمی بلکه منطقی هم نبود.

وی ادامه داد: من برای رسیدن به هدفم این ریسک را کردم و روی تشک آمدم؛ در حالی که در شرایط عادی بعد از عمل جراحی سنگینی که من داشتم در این مدت باید تازه شروع به کارهای درمانی ابتدایی و فیزیوتراپی کرد و حضور روی تشک امکان پذیر نبود.

بیشتر بخوانید:

حسین‌خانی: در راه المپیک کوتاه نمی‌آیم

حسین‌خانی در پاسخ به این سال که آیا فکر می‌کند این فرصت در اختیار او قرار گیرد، عنوان کرد: هم در مرحله اول کشتی گرفتم و هم در مرحله نهایی؛ حق من است که نماینده ایران در مسابقات پیش رو باشم، چون کادرفنی بارها تاکید کرده است که غایبان این مسابقات شانسی برای رسیدن به تیم ملی نخواهند داشت. من هم با وجود شرایط نامناسبی که داشتم با هرآنچه که در توان داشتم به میدان مبارزه آمدم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان تصریح کرد: تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک است. تمام حریفانم را با امتیاز بالا و با اختلاف شکست دادم و امتیازی به حریفان ندادم.  شاید در این مسابقات آمادگی مناسبی نداشتم، اما تمام تلاشم را می‌کنم که با حضور در اردوهای تیم ملی خودم را به آمادگی مطلوب برسانم.

وی خاطر نشان کرد: بازگشت به تشک کشتی بعد از 6 ماه و این جراحی سنگین بسیار سخت و دور از انتظار بود آنهم در مسابقاتی که با حضور تمام مدعیان برگزار شد. خوشحالم سربلند بیرون آمدم. کار سختی در این وزن داریم چون متاسفانه موفق به کسب سهمیه المپیک نشدیم. امیدوارم در همان گزینشی اول در قاره آسیا کار را تمام کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس