کد خبر 1030210
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 8
  • FR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    71 3
    شما را بخدا قوت قلب بدهید
  • CA ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    5 3
    بجای اینکه گروه پدافندی رو بکوبید علت عدم اجرای درخواست تعلیق پرواز رو بررسی کنید. چون تیم پدافندی کارش رو درست انجام داده و همه میدونند محدودیت ذاتی راداری می‌تونه منجر به حوادث بشه بخصوص در شرایط حادی که احتمالا گشتی های شناسایی دشمن در آسمان در حال پرواز بودند و فقط با دید رادار قابل رویت هست. از نظر فنی امکان پذیر هست که با موشک کروز اشتباه گرفته شود و بنظر من قابل قبول هست.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    7 0
    من که تو کتم نمیره یعنی از مرز تا تهران موشک امریکا اومده بوده نفهمیده بودن پنج دیقه هم روش اول مطمئن میشدن بعد شلیک میکردن اینا میخواستن با ابروی ایران بازی کنن فقط
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
      2 0
      دوست فهمیده امروزه هواپیماهای حتی مسافری می توانند کروز یا هواپیمای شناسائی را از مبداء دیگری در هوا وارد کشور کنند و خیلی آرام در فضای کشور رها کنند حتی هواپیمای مسافر بری به دروغ بگوید گم شده ام - فیلم اچ 3 نیرو هوایی را در سوختگیری جنگنده های ایرانی را ببینید دقیقا متوجه قضیه خواهید شد حتی هواپیمای مسافر بری هم می تواند دست به اعمالی بزند نظیر سوخت رسانی به دشمن
  • DE ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    7 3
    سردار حاجي زاده قهرمان ما بوده و هست و خواهد بود دست سردار را مبيوسم اَي قهرمان كه شيريني انتقام را بكاتمت تلخ كردند من فقط اميدوارم اتفاق و اشتباه بود اگر چه نفوذي هاي همه جا رخنه كرده را هم رد نمي كنم اين يك پروژه است اگر نه اين اتفاق چه ربطي به رهبر و سردار سليماني داشت مگر رهبر مسئول و كارشناس هوا فضا است كه به ايشان بي حرمتي كردند اينها همه بهانه است رهبري نشانه است
  • ناشناس IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    3 0
    وقتی دشمن رو دست کم میگیریم ، در یک عملیات موفق و تاریخی اینگونه فاجعه بوجود می آورند. دشمن نفوذی با ظاهری آراسته و موجه که نیاتی پلید دارد.
  • سینا IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    4 3
    ما سرمان رادرراه سرداران وسپاهیان میدهیم زنده بادسردارجهادی وزنده باد سردارحاجی زاده صدیق ومومن
  • علی IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    اتفاق تلخی است دردمندیم اما سرت را بالا بگیر سردار چهل سال در میدان نبرد رحمت خدا بر شهید سلیمانی و یاران زنده اش
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    معلومه...سردار باید بمونه و انتقام سخت را از قاتلان سفاک حاج قاسم بگیره
  • محمد IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    سلام سردار دلم دیروز چه غریبانه و مظلومانه همه چیز را به عهده گرفتی. از فردا صداقت را ،مظلومیت را و آبرو دادن برای اسلام را از کتاب عمل تو برای دانش آموزانم تدریس می کنم . تو الگوی من و هر آزاده ای هستی. ما میفهمیم که چه کردی . خدا غم دلت را به من بدهد و در اجرت شریکم کند . احساس میکنم خدا تو را برای خودش گلچین کرده . خوشحالم که حالا بیشتر میشناسمت . بگذار خناسان خفته در کنج عافیت این مساله را بهانه سرکوب تو و یارانت کنند ، آنها نمیدانند که : تعز من تشاء و تذل من تشاء آنها کدخدا را همه کاره میبینند و ما خدا را . تو امروز از همیشه برای ما عزیزتری والله عزیزتر .
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    سردار حاجی زاده یک سردار سلیمانی دیگر است و عزیز دل ما و دوستش داریم. سردار شما آبروی ملت و کشوری . خدا نکند که دلشکستکی شما رو ببینیم.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    1 2
    بهت زدگی تو و امثال تو ، کشته های حادثه ناشی از بی تدبیری را زنده نمی کند
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    3 1
    هواپیما با اطلاع از شرایط جنگی کشور پرواز کرده است - هیچ مسؤلیتی متوجه نیروهای مسلح نیست - امنیت جان مسافران در جاده ها همان اتوبوس مسافر بری که جان 40 نفررا تهدید کرد یک چهارم جمعیت هواپیما و 22 نفر از بین رفتند و ... وزیر راه و ترابری در امر هواپیمائی مسؤل است خلبانان هواپیما مسؤل هستند .. در کجای دنیا هواپیما های مسافربری در شرایط صد درصد جنگی پرواز می کنند چقدر بی مبالاتی در ترابری هوایی - تازه وزارت حرفه ای آن را هم دولت میرزا محمود منحل کرد یکی از وزارتخانه های حساس را - لازم است وزارت راه تاسیس شود من بعد هوشیار باشند در شرایط جنگی در منطقه جنگی پرواز نکنند - دشمن اصلی را که آمریکا و عامل نا امنی منطقه است باید با اخراج از منطقه تنبیه کرد - در درون فرودگاه عراق هواپیما را نه بلکه ماشینهای سواری را عامدا هدف قرار دادند و 11 نفررا شهید کردند آن را مغفول شده اید به یک سقوطی که مسؤل آن دولت است گیر داده اید - هواپیما اگر جنگی بود و خودی بله دقیقا مسؤلیت آن با پدافند است اما یک هواپیمای مسافری برای عده ای که با وجود این همه دانشگاه در داخل خارج از کشور درس می خوانند خطر را پذیرفته اند باید مسؤلین امور راه وترابری پاسخ بدهند. چرا به حاجی زاده گیر داده اید اگر این هدف موشک یا هواپیمای جنگی بود منجر به قتل عام مردم تهران یا هر شهری می شد بازهم از این حرفها می زدید ؟
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    سردار با غیرت ،شما آبروی مایی
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    پروژه نفوذ و خرابکاری را در این حادثه نباید نادیده گرفت . ممکن است قیام معنوی و هوشیارانه ایران در تشییع سردار شهید سلیمانی و هدف قرار دادن پایگاه های تروریستی ارتش متجاوز امریکا توسط ایران مقتدر و شکست امریکا در دوجبهه نرم و سخت انان را به چنین عملیاتی واداشت تا این زرین ترین و انقلابی ترین حوادث یک هفته گذشته جمهوری اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند .
  • معصومه IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    دلم گریه میخواهد برای این همهمصیبت برای مردمم،اما میمیرم برای سردار حاجی زاده که مردانه ومظلومانه گردن نهاد زیر این تیغ،این است مرام کسی که مقتدایش حسین باشد،لعنت به نفوذی ها وجاهلین که افت این نظامند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس