کد خبر 1030125
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
سیمئونه

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید تمام تمرکزش را روی پیروزی بر رئال در دربی فینال سوپرکاپ گذاشته است.

به گزارش مشرق، اتلتیکو مادرید دو روز پیش توانست در دیداری جذاب و نفسگیر و در حالی تا دقیقه 81 با نتیجه 2-1 از بارسا عقب بود، به برتری 3-2 دست یابد. این پیروزی باعث شد تا شاگردان دیگو سیمئونه به فینال سوپرکاپ اسپانیا راه یابند و باید فردا در برابر رئال مادرید قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

دربی جهانی از سال ۲۰۱۴

دیگو سیمئونه در نشست خبری دربی فینال گفت:« من هر روز از بازیکنانم انرژی می گیرم و زمانی که آنها را چنین آماده می بینم، از هیچ حریفی نمی ترسم. ما در فاز پیشرفت قرار داریم و حالا بازیکنان جوان مان نسبت به ابتدای فصل، تجربه بیشتری دارند. ما منتظر چنین روزی بودیم که جوانان مان باتجربه تر شوند و این در کیفیت بازی ما در هفته های اخیر نیز مشهود است. شک ندارم که تیم هایی مثل رئال مادرید، باعث بهتر شدن ما خواهند شد. این بهترین فرصت برای بازیکنان است تا کیفیت واقعی خود را بروز دهند.»

تفاوت با دربی لالیگا:« فینال سوپرکاپ یک بازی کاملا متفاوت با دربی لالیگا است. قبل از بازی با بارسا نیز همین را گفتم. اینجا دیگر حق اشتباه ندارید و یک اشتباه ممکن است باعث از دست رفتن جام تمام شود. در نیمه نهایی شرایط چنین بود و در فینال نیز همینطور. هر تیمی سلاح خود را برای پیروزی دارد و در جست و جوی شکست رقیب خواهد بود.»

مصدومان:« به جز کوکه شرایط دیگر بازیکنان خوب است. اوبلاک و کوریا بهتر شده اند و خیمنز نیز با ما امروز تمرین کرد. ببینیم تا فردا شرایط چگونه خواهد بود.»

قهرمانی:« برای من و بازیکنانم هیچ چیز به اندازه بازی فردا و پیروزی بر رئال اهمیت ندارد. صحبت از فتح یک جام است و همه تمرکز ما روی این بازی خواهد بود.»

زیدان:« هر دوی ما نسبت به سال های اولیه مربیگری بهتر شده ایم و این طبیعی است. با گذشت زمان، تجربه شما بیشتر می شود. زیدان حالا قطعا مربی بهتری نسبت به گذشته است.»

والورده و اخراج احتمالی از بارسا:« همه نظرات برایم محترمند ولی به عقیده من، والورده یکی از بهترین مربیان دنیاست و سال ها این را ثابت کرده است.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس