کد خبر 1030068
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
هواشناسی نمایه

سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف و باران طی امروز تا چهارشنبه در برخی استان‌ها خبر داد .

به گزارش مشرق، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی روی  کشور طی ۲۴ ساعت آینده استان‌های واقع در نیمه شرقی، جنوب،‌ نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در مناطق جنوبی کشور رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین در نیمه شرقی و نواحی جنوبی کشور نیز وزش باد شدید روی می‌دهد. شدت بارش امروز مربوط به استان‌ها خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌ شرق هرمزگان، تنگه هرمز و دریای عمان است.

 فردا در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و برخی مناطق خلیج‌فارس و دریای عمان این وضعیت با شدت کمتری ادامه می‌یابد.

طی ۲ روز آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و امروز دریای خزر مواج خواهد بود. روز دوشنبه شمالغرب و استان‌های کردستان و کرمانشاه بارش برف و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده دارند. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه برخی مناطق هرمزگان، فارس و اصفهان بارش باران و روز چهارشنبه برای برخی مناطق هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی شده است.

  آسمان تهران امروز نیمه ابری، فردا آفتابی و روز دوشنبه نیمه ابری پیش بینی شده است.روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نیز جو پایداری بر آسمان پایتخت حاکم است و خبری از بارندگی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس