کد خبر 1030011
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
ژیرو

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی یک قدم دیگر به عقد قرارداد با نراتزوری نزدیک شد و احتمال دارد که نراتزوری در آینده‌ای نزدیک هافبک دانمارکی تاتنهام را هم به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، اختلاف دو باشگاه اینتر و چلسی برای انتقال اولیویه ژیرو از استمفوردبریج به سن‌سیرو به یک میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

چلسی برای فروش مهاجم فرانسوی‌اش رقمی بین 8 تا 10 میلیون یورو می‌خواهد اما اینتر حاضر نبوده رقمی بالاتر از 5 میلیون یورو بپردازد. اکنون جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده که اختلاف دو طرف بر سر رقم انتقال بازیکن به یک میلیون یورو کاهش پیدا کرده و بنابرین محتمل است که این اختلاف هم ظرف روزهای آتی برطرف شود و بازیکن سابق آرسنال به نراتزوری بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

مزاحمت یوونتوس برای اینتر در جذب ژیرو

پیش از این اعلام شده بود که باشگاه اینتر توانسته نظر خود بازیکن را جلب کند و بنابراین انتقال او به ایتالیا تنها منوط به جلب رضایت چلسی است. تلاش اینتر برای خرید ژیرو در حالی است که او مشتریان دیگری مانند لیون و استون‌ویلا دارد.

دی ماتزیو در همین حال از محتمل بودن پیوستن کریستین اریکسن به اینتر خبر داده و مدعی شده است که نماینده باشگاه اینتر در شهر میلان به مدیربرنامه‌های هافبک دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام پیشنهاد مهمی ارائه کرده است. دی‌مارتزیو پیش‌بینی کرده است که تا روز دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری پیشرفت‌هایی در روند مذاکرات طرفین صورت بگیرد و در آن زمان مشخص خواهد شد که آیا بازیکن 27 ساله به رفتن به اینتر تمایل دارد یا نه.

پیش‌بینی صورت گرفته دیگر توسط دی‌مارتزیو درباره آینده مبهم آرتورو ویدال، هافبک مورد نظر اینتر در بارسلونا با توجه به احتمال اخراج ارنستو والورده سرمربی آبی‌واناری‌ها است. او گفته شانس اینتر برای جذب ویدال در صورت اخراج والورده کمتر از قبل خواهد شد، چون ممکن است نظر این بازیکن شیلیایی برای ترک نوکمپ تغییر کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس