محمود الزهار

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در حمایت از مسأله فلسطین اشاره کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به حمایت گسترده سردار شهید قاسم سلیمانی از مسأله فلسطین اشاره کرد.

وی تصریح کرد که سردار سلیمانی در حمایت از موضوع فلسطین کاملا ثابت قدم بود و هر آنچه را که می‌توانست برای فلسطین انجام داد.

بیشتر بخوانید:

تشکر جنبش نجبا عراق از پاسخ موشکی ایران

الزهار تاکید کرد: بیش از یک بار با سردار سلیمانی دیدار کردم و وی از نقش بزرگی که حماس ایفا می‌کند قدردانی کرد. هر بار که با وی دیدار می‌کردم اطمینانم افزوده می‌شد که این فرد که خود را فرمانده نیروی قدس نامیده و خود را به قدس مرتبط کرده در حمایت از موضوع فلسطین ثابت قدم است.

این مقام ارشد جنبش حماس تاکید کرد که سلیمانی این آمادگی را داشت که هر آنچه را که جمهوری اسلامی می‌توانست به موضوع فلسطین بدهد انجام دهد و این کار را نیز انجام داد.

الزهار هم چنین تصریح کرد که موضوع فلسطین در ایران وابسته به شخص نبوده که اگر سردار سلیمانی رفت تمامی دستاوردها و روابط سابق وی از بین برود بلکه موضوع فلسطین موضوعی محوری برای ایران بوده و به همین دلیل روابط بین ما و بین ایران روابطی دو طرفه است و سیاست ایران وابسته به شخص نیست بلکه مرتبط به نظام این کشور است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس