برانکو

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید: فکر می‌کنم دیگر من از گزینه‌های فدراسیون ایران خارج شدم چون این فدراسیون تصمیم گرفته است از مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی استفاده کند.

به گزارش مشرق، برانکو ایووانکوویچ درباره آخرین وضعیت مذاکراتش با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد که در زمان ریاست مهدی تاج مذاکرات به خوب پیش رفت اما پس از این که تاج از ریاست فدراسیون کنار رفت، روند مذاکرات متوقف شد. برانکو می‌گوید که طی یکی دو روز آینده به یکی از پیشنهاداتش جواب مثبت می‌دهد تا این گونه پرونده حضور او در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بسته شود:

* فکر می‌کنم دیگر من از گزینه‌های فدراسیون ایران خارج شدم چون این فدراسیون تصمیم گرفته است از  مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی استفاده کند. با توجه به پتانسیلی که فوتبال ایران دارد به طور قطع  مربیان ایرانی می‌تواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد و موفق شود اما به طور قطع بحث حضور من در تیم ملی ایران تمام شده است.

* من هیچ توافقی نکرده بودم ما فقط صحبت‌های اولیه را انجام دادیم و قرار بود مذاکرات ادامه دارد باشد که این موضوع رخ نداد.  وقتی که ۴ سال پیش به ایران آمدم، هدفم این بود که کمک کنم که پرسپولیس نتیجه بگیرد ودر ادامه همراهی لازم را داشته باشم تا این باشگاه مشکلات مالیش را هم برطرف کند. طبیعتا خوب نیست که دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی پرداخت نمی‌شود. من نمی‌توانم بگویم فدراسیون فوتبال ایران مربی خارجی برای تیم ملی بیاورد و یا از مربیان ایرانی استفاده کند.

* من نمی‌توانم اسم کسی را بیاورم اما قطعا همه مربیان ایرانی این توان را دارند که سرمربی تیم ملی شوند. گاهی هم برخی از مربیان خارجی هم نمی‌تواند برای تیم ملی ایران کاری انجام دهند. ویلموتس یکی از همین گزینه‌ها بود اما به اعتقاد من هر کسی سرمربی تیم ملی ایران می‌شود  باید مورد حمایت اهالی فوتبال ایران قرار بگیرد.

* من برای تیم ملی ایران آرزوی بهترین‌ها و موفقیت‌ها را دارم و امیدوارم هر کسی سرمربی تیم می‌شود روزهای خوبی را تجربه کند.

* مسیر من در راه دیگری قرار دارد. طبیعتا در مسیر جدید حرکت می کنم و نمی‌دانم شاید روزی دوباره به فوتبال ایران برگردم و الان نمی‌شود درباره آن صحبت کنم.

* ایران تحت تحریم شدیدترین تحریم‌هاست اما یکی از کشورهای امن منطقه است. اگر نسبت به امنیت ایران شکی و شبهه‌ای داشتم هیچ وقت برای مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران اقدام نمی‌کردم و قبول نمی‌کردم ۴ سال در ایران کار کنم. ایران کشوری بسیار امن و خوبی است.

متن کامل گفتگو با برانکو درباره پرسپولیس و تیم ملی را اینجا بخوانید

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس