کد خبر 1029663
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
پیاتک

تاتنهام با ۲۸ میلیون پوند کریستوف پیاتک را از تاتنهام به خدمت می گیرد تا این بازیکن در عیاب هری کین مصدوم مهاجم اول این تیم لندنی باشد.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه هری کین به دلیل مصدومیت چندین ماه خانه نشین شد، موسی سیسوکو هافبک این تیم نیز به فهرست مصدومان تیم مورینیو اضافه شد. حالا مورینیو که نمی خواهد تیمش با بحران مهاجم روبرو باشد به سراغ کریستوف پیاتک مهاجم لهستانی میلان رفته است و امیدوار است با ۲۸ میلیون پوند او را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

هری کین چقدر دور از میادین خواهد بود؟

دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال به توافق رسیدند و این بازیکن ظرف ۴۸ ساعت آینده معاینات پزشکی خودش را در تیم جدیدش یعنی تاتنهام انجام خواهد داد تا در صورت موفقیت قرارداد خود را با این تیم امضا کند. 

میلان در ژانویه ۲۰۱۹ برای جذب این بازیکن، ۳۵ میلیون پوند به تیم جنوا پرداخت کرد و پیاتک با وجود شروع خوب در میلان کم کم دچار افت شد و باید دید زیر نظر مورینیو خود را پیدا خواهد کرد یا خیر.

تاتنهام شنبه باید در لیگ برتر در خانه به دیدار لیورپول برود و باید دید ژوزه مورینیو برنامه‌ای برای توقف تیم کلوپ در این دیدار دارد یا خیر. شاگردان مورینیو بعد از این دیدار باید دیدار تکراری خود را در جام حذفی برابر میدلزبورو برگزار خواهند کرد. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس