کد خبر 1029637
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
درگیری مسی و فلیکس

جدال بارسا و اتلتیکو مادرید با نتیجه ای غیرمنتظره همراه شد؛ در دیداری که چیزی نمانده بود مسی و ژوائو فلیکس با یکدیگر گلاویز شوند.

به گزارش مشرق، دومین دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا فراتر از حد تصور بود. بارسلونا تا دقیقه 81 بازی تیم برنده میدان لقب داشت ولی به یکباره اتلتیکو ورق را برگرداند و با زدن دو گل توانست بارسا را حذف کرده و خود راهی فینال شود.

یک نیمه دوم بسیار هیجان انگیز که 5 گل داشت درست بر خلاف نیمه اول که یک بازی کسل کننده را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. در این نیمه بارسا تیم برتر میدان بود ولی مهاجمان این تیم پشت سر یان اوبلاک ماندند.

بیشتر بخوانید:

مخالفت مسی و سوارز با اخراج سرمربی بارسلونا

در آخرین ثانیه های نیمه اول اما اتفاق عجیبی رخ داد که بازی را برای دقایقی پرتنش کرد. 

همه چیز از برخورد بین جوردی آلبا با ژوائو فلیکس شورع شد. مدافع چپ بارسلونا با انگشت دست خود به چشم فلیکس ضربه زد. ستاره 20 ساله اتلتیکو که از این حرکت خشمگین شده بود پاسخ آلبا را داد و بین این دو درگیری لفظی صورت گرفت.

سپس جرارد پیکه بود که وارد معرکه شد و به نظر می رسید که او قصد میانجی گری دارد اما برعکس، مدافع تنومند و با تجربه بارسا هدفی جز ترساندن و تحت تاثیر قرار دادن فلیکس نداشت. پس از پیکه نوبت به لیونل مسی بود که به سراغ فلیکس برود.

فوق ستاره بارسا مقابل فلیکس قرار گرفت و در حالی که به نظر می رسید بازیکن جوان اتلتیکو تحت تاثیر قرار گرفته باشد و به کناری برود، اینگونه نشد و او با نزدیک تر کردن سر خود به سمت مسی حالتی کاملا جنگی به خود گرفت و هر لحظه به نظر می رسید که تنش بین این دو بالا بگیرد.

یک ستاره 20 ساله که تازه به فوتبال دنیا معرفی شده، لیونل مسی فاتح شش توپ طلا را به مبارزه طلبیده بود. اتفاقی که در اسپانیا خیلی ها را به یاد کله به کله شدن رائول و ویرکوود در بازی رئال و یوونتوس سال 1996 انداخت. در این لحظات، لودی مدافع اتلتیکو از یک سو مسی را به آرامش دعوت می کرد و سائول نیز از سوی دیگر، ژوائو را به کناری برد تا درگیری شدیدتر نشود.

در حالی که به نظر می رسید همه چیز در حال تمام شدن باشد، لوئیس سوارز هم وارد معرکه شد و این بار بین او و ساویچ درگیری صورت گرفت. هر دو بازیکن با کارت زرد داور روبرو شدند تا پس از یکی دو دقیقه همه چیز ختم به خیر شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    9 4
    گور پدر هردوتاشون.... بعد شهادت حاج قاسم دیگه حوصله هیچی رو ندارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس