کد خبر 1029559
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال با بیان این‌که بازی بسیار مهمی برابر کره‌جنوبی داریم، تاکید کرد: باید در این مسابقه پیروز شویم و چیزی برای از دست دادن نداریم.

به گزارش مشرق، سعید معروف پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه‌نهایی به عنوان صدرنشین گروه، افزود: امروز هر دو تیم ایران و چین از صعود به مرحله نیمه نهایی مطمئن بودند. به همین دلیل، همه جنگندگی و نمایش بهتری در دور بعدی مسابقات از دو تیم ایران و چین خواهند دید.

وی درباره دیدار با کره جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: بازی مهمی برابر کره داریم که باید پیروز شویم و چیزی برای از دست دادن نداریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد: زمان کافی برای فکر کردن درباره بازی بعدی داریم. جمعه استراحت می‌کنیم و برای ریکاوری بدنی و ذهنی، فرصت خوبی داریم.

بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ: برابر چین عالی بودیم

وی با بیان این‌که کره‌ای‌ها در دفاع خیلی خوب هستند، ادامه داد: شهریورماه سال جاری بازی سختی با کره در قهرمانی آسیا در تهران داشتیم و اینجا در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک نیز انتظار بازی سختی برابر این تیم داریم.

معروف تاکید کرد: قبلاً هم گفتم تیم ایران در فرم و شرایط خیلی خوبی قرار دارد و فکر می‌کنم تیم قدرتمندی داریم و هیچ مشکلی برای مسابقه با کره نخواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال درپاسخ به پرسش خبرنگاری، مبنی بر این‌که وضعیت سیاسی ایران به نظر ناپایدار می‌رسد، آیا نگرانی ندارید؟ گفت: من فکر نمی‌کنم که وضعیت سیاسی ایران ناپایدار باشد. ما فعلاً در یک تورنمنت سخت هستیم و با توجه به اینکه اینجا در چین حضور داریم و به دلیل اهمیت بسیار بالای این رقابت‌ها، خبرها را خیلی دنبال نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی این مسابقات است و اینکه موفق شویم سهمیه المپیک را به دست بیاوریم. برای مسائل غیر از ورزش و رقابت‌های انتخابی المپیک، قطعاً در زمان دیگری وقت فکر کردن داریم.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس