امید ایران و ازبکستان

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال امید ایران و ازبکستان در انتخابی المپیک با شکست شاگردان حمید استیلی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال امید ایران که سالهاست نتوانسته در بازیهای المپیک حضور داشته باشد، از بعدازظهر امروز پنجشنبه دیدارهای خود در مرحله انتخابی را در تایلند آغاز کرد. این تیم در نخستین بازی خود از ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم ازبکستان رفت که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر ازبکستان به پایان رسید. کوبیلوف در دقیقه ۳۹ برای حریف گل زد.

 

در این دیدار که به میزبانی تایلند برگزار می شود، حمید استیلی تیمش را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

حبیب عباسی‌فر، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی‌خانی، الهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی، محمد محبی، علی شجاعی، متین کریم زاده، امید نورافکن و عارف آغاسی.

در دقایق ابتدایی شاگردان حمید استیلی نمایش خوبی داشتند و توانستند حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد کنند و در ادامه هر چند ازبکستان صاحب فرصت هایی شد اما این تیم ایران بود که در دقیقه ۲۸ صاحب یک فرصت ایده آل شد اما علی شجاعی از توپی که صیادمنش برای او ارسال کرده بود استفاده نکرد.

در دقیقه ۳۸ این دیدار کم دقتی مدافع ایران فرصت را به مهاجم ازبکستان داد تا از داور قطری یک ضربه پنالنی بگیرند. این ضربه را کوبیلوف در دقیقه ۳۹ به گل برتری ازبک ها تبدیل کرد.

در دقیقه ۴۵ صیادمنش می توانست کار را به تساوی بکشاند اما درون محوطه شش قدم توپ روی پای او قرار نگرفت و ضربه آرامش به بدن دفاع برخورد کرد و فرصت طلایی از ایران گرفته شد تا نیمه اول با شکست شاگردان استیلی به پایان برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس