کد خبر 1029318
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
بلاک اینستاگرام نمایه

اینستاگرام حتی به صفحات شاعران و هنرمندانی هم که تصاویری از شهید قاسم سلیمانی منتشر کرده بودند هم رحم نکرد!

به گزارش مشرق، در پی اقدام رژیم تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان مقاومت، موجی از انتشار تصاویر این شهدا در شبکه‌های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام بوجود آمد. کاربران این شبکه‌ اجتماعی و جمعی از مداحان، سخنرانان و هنرمندان متعهد کشورمان نیز تصاویری از این شهیدان بزرگوار به ویژه سردار سلیمانی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

سانسور اینستاگرامی با کمک منافقین آلبانی نشین!


شبکه اینستاگرام اما در اقدامی همسو با منافع استکبار جهانی و رژیم تروریستی آمریکا، اقدام به حذف تصاویر این شهدا از صفحات کاربران خود نمود و بعد از بی‌نتیجه ماندن این کار، صفحات بسیاری از کاربران خصوصا جمعی از مداحان و شاعران را حذف کرد.


از جمله مداحانی که اینستاگرام، صفحات آنان را به جرم قرار دادن تصاویر حاج قاسم سلیمانی حذف کرد می‌توان به صفحه سیدمجید بنی‌فاطمه با حدود یک میلیون دنبال‌کننده، حسین طاهری با حدود ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده و امیر عباسی با حدود ۲۵۰ هزار دنبال‌کننده، ابوذر بیوکافی و حسن شالبافان ‌اشاره کرد. در میان شاعران، صفحه عبدالستار کاکایی حذف شد.


همچنین از میان سخنرانان مذهبی، اینستاگرام صفحات آیت‌الله علم‌الهدی، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، حجت‌الاسلام علی سرلک، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و حجت‌الاسلام مهدی دانشمند را از دسترس خارج کرده است.


البته برخی از این افراد با ایجاد صفحات جدید شروع به فعالیت در این فضا کردند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    2 4
    چرا صفحه ی مهناز بن سلمان و اصغر سیاه بسته نمی شه؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس