عین الاسد نمایه

نماینده ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری تصریح کرد که بخش آمریکایی پایگاه عین‌الاسد(در حمله موشکی تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) به طور کامل ویران شده است.

به گزارش مشرق، نعیم العبودی از نمایندگان ائتلاف الفتح در واکنش به عملیات شجاعانه سپاه پاسداران علیه پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در پاسخ به جنایت اخیر این کشور در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس حشد شعبی و همرزمان آنها تصریح کرد بخش آمریکایی پایگاه عین الاسد به طور کامل ویران شده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ اهمیت پایگاه عین‌الاسد از زبان خبرنگار بی‌بی‌سی

واکنش رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی به پاسخ موشکی ایران

۱۱ نکته از پاسخ موشکی ایران به جنایت اخیر آمریکایی ها

رزمندگان نیروی هوافضای سپاه بامداد چهارشنبه هجدهم دی، طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند.

این عملیات شجاعانه در واکنش به ترور ناجوانمردانه شهید سپبهد قاسم سلیمانی فرمانده سابق قدس و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی عراق و همرزمان آنها صورت گرفت.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در حمله پهبادی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس