رهبر انصارالله: آمریکا و اسرائیل پیشوایان کفر در عصر حاضر هستند

رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود اعلام کرد، در مقدمه دشمنان امروز امت اسلام آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند که جنایات بسیاری در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی مرتکب شده‌اند.

به گزارش مشرق، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) به مناسبت «روز شهید» در این کشور سخنرانی کرد و گفت، امسال روز شهید با تحولات و اتفاقات زیادی همراه بود.

وی ضمن تلاوت آیه « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (هرگز گمان مبر آنها که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانند؛ آنها زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند ) به تفسیر این آیه پرداخت و تأکید کرد، شهدا همیشه زنده هستند و از درجات بسیار بالا نزد پروردگار برخوردارند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، الحوثی در ادامه گفت، متغیرهای سالانه به نفع «بندگان مستضعف خداوند» در یمن و مابقی منطقه روند صعودی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید:

آمریکا و رژیم صهیونیستی پیشوایان کفر در جهانند

رهبر انصارالله ضمن اعلام اینکه امت اسلام با دشمنانی آشکار روبرواست، افزود، در مقدمه این دشمنان،  آمریکا و اسرائیل هستند که با توطئه‌های شیطانی به دنبال ضربه زدن به امت اسلام هستند، آنها پیشوایان کفر در عصر حاضرند.

عبدالملک الحوثی به جنایات آمریکا در عراق هم پرداخت و به عنوان شاهد مثال به وقایع زندان «ابوغریب» اشاره کرد.

وی ادامه داد، شر آمریکا حتی به ملت‌های غیراسلامی هم رسیده که از جمله آن می‌تواند به بمباران شیمیایی ژاپن و جنگ ویتنام اشاره کرد.

الحوثی گفت: آیا می‌توان آنچه آمریکا در عراق، افغانستان و فلسطین انجام داده فراموش کرد؟ آمریکا همواره از اسرائیل حمایت نامحدود کرده و در هر آنچه که بر سر فلسطین آمده، نقش آمریکا واضح است.

کشوری پیدا نمی‌شود که آمریکا در آن مداخله نکرده باشد

وی ادامه داد، ملت و کشوری پیدا نمی‌شود که آمریکا به شکلی خصمانه و استکباری در آنجا نباشد. اگر مداخله آمریکا و مدیریت جنگ یمن به دست این کشور نبود اتفاقات یمن هم رخ نمی‌داد،نقش آمریکا در حمله یمن نقشی اساسی و محوری است.

رهبر انصارالله سپس تأکید کرد، برخی قدرت‌ها در کشورهای مختلف آنچنان تابع هستند که به ملت‌های خود اجازه برگزاری تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی را نمی‌دهند.

الحوثی گفت:اگر تسلیم تبعیت در مقابل آمریکا و اسرائیل شویم جوهر و اصل اسلام را از دست داده‌ایم.این منافقان و خیانتکاران هستند که تسلیم آمریکا شده‌اند و دشمن هر کسی که دشمن آمریکاست و دوست هر کسی که دوست آمریکاست، می‌شوند.

وی ضمن اعلام این موضوع که «ما در مرحله آزمایش الهی قرار داریم» تأکید کرد، تبعیت از آمریکا امت اسلام را از کرامتش دور خواهد کرد و صادق بودن با تابع آمریکا بودن جور در نمی‌آید.

الحوثی سپس اعلام کرد: ما با واقعیت حمله به منطقه روبرو هستیم، این آمریکاست که به سمت ما آمده است؛ ما کسانی نیستیم که با کشتی به آمریکا حمله کنیم، به مردم آن تعرض کنیم، ثروت‌هایش را بدزدیم و برای خود در آنجا پایگاه نظامی بسازیم.

وی تصریح کرد: کدام کشور عربی وجود دارد که آمریکا در امور سیاسی آن مداخله نکرده باشد؟ کدام کشور اسلامی وجود دارد که آمریکا علیه آن توطئه نکرده باشد؟  آمریکا به کسانی که تابع و تسلیمش هستند مانند نظام سعودی، احترام نمیگذارد.

آمریکا سعودی را می‌دوشد و از آن محافظت نمی‌کند

رهبر انصارالله افزود: مردم در آمریکا از نادانی دونالد ترامپ  صحبت می‌کنند اما رسانه‌های سعودی او را تمجید می‌کنند!

وی سپس گفت: آمریکا سعودی را می‌دوشد و از آن محافظت نمی‌کند اما چوپان گاو را می‌دوشد و از آن محافظت می‌کند.

رهبر انصارالله «مقابله با هجمه فراگیر آمریکا و اسرائیل» بر امت اسلام را از بارزترین مصادیق جهاد معرفی کرد.وی افزود: در مقابل هجمه آمریکایی  دو مسیر برای امت وجود دارد؛ مسیر اول توجیه و پشتیبانی و مسیر دوم شکست، سرزنش و ناامیدی است.

ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس جنایت آشکار بود

وی تأکید کرد: عملیات جنایتکارانه اخیر آمریکا که فرماندهان مسلمان، آزاده و بزرگ به نام «حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس» و همراهان آنها را هدف گرفت تجاوز آشکار آمریکا بود. آمریکا این حق را ندارد که هیچ عملیات نظامی در عراق انجام دهند و فرزندان و همسایگان آن را بکشد.

الحوثی ادامه داد: در مقابل هر جنایت آمریکا کسی می‌آید و آن را توجیه می‌کند و طرف دیگری خواستار سکوت است، این خیانت به امت است. حضور نظامی آمریکا در راستای خدمت به توطئه‌هاست، استعمار را تثبیت و ملت‌های منطقه را سرکوب می‌کند.

وی گفت: آمریکا به عراق به عنوان یک کشور احترام نمی‌گذارد، به خون عراقی احترام نمی‌گذارد و برای خون اسلامی در هیچ کشوری اسلامی احترام قائل نیست. آمریکا در منطقه ما نفوذ کرده تا آنچه می‌خواهد در مورد هر کسی که می‌خواهد و در زمانی که می‌خواهد، انجام دهد بدون اینکه کسی از او انتقاد کند.

رهبر انصارالله اعلام کرد، آزادگان در تمام میادین از یمن تا لبنان، فلسطین، عراق و ایران تسلیم آمریکا و اقدامات آن نخواهند شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه مقابله با آمریکا در صدر قرار داشته است.شلیک موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی بر اساس معادله اسلامی-قرآنی و موضع حکیمانه انجام شد.

رهبر انصارالله بر ضرورت وحدت تمام گروه‌ها در امت اسلام برای مقابله با آمریکا تأکید کرد و از جدا شدن آنها برحذر داشت.

الحوثی در ادامه گفت، مزدوران آمریکا گروه‌های فلسطینی را در لیست موسوم به لیست تروریسم قرار داده‌اند و این در حالی است که گروه‌های مذکور با رژیم صهیونیستی در حال مبارزه هستند.

عملیات موشکی ایران آغاز مسیری بزرگ و موفق است

وی تأکید کرد، عملیات موشکی ایران آغاز مسیری بزرگ و موفق برای ریشه‌کن کردن هیمنه آمریکا از منطقه است.

عبدالملک الحوثی ادامه داد، با تلاش و همکاری همه پیروزی حتمی است، هر کسی در کنار آمریکا بایستد در موضع خیانت و نفاق قرار دارد.

وی تصریح کرد: برخی دولت‌ها را نصیحت می‌کنم که در محاسبات خود بازنگری و درنگ کنند و عجله نکنند، امور به نفع آزادگان امت اسلام است. ما بر ایستادگی کامل خود در کنار ایران، لبنان، عراق، سوریه، فلسطنی و هر کشوری که مورد هجمه آمریکایی قرار گرفته، تأکید می‌کنیم.

عربستان و امارات تا دیر نشده در محاسبات خود بازنگری کنند

الحوثی خطاب به دولت سعودی گفت: با تمام شدن پنج سال (از جنگ یمن) و تحولات جاری در منطقه در محاسبات خودت بازنگری کن.تو خودت را موضع اشتباه قرار دادی و مشکل ما این است که تو حمله به ما را آغاز کردی.

وی ادامه داد، امیدوار است دولت سعودی و امارات درس بگیرند زیرا تحولات آینده واقعا بزرگ است و تأثیرات آن بر این دو نظام واقعا منفی است.

الحوثی درباره یمن هم گفت: ما در مرحله واقعا پیشرفته‌ای قرار داریم و قویتر از هر زمان دیگری هستیم و موفقیت‌های آینده بزرگتر هستند.

رهبر انصارالله یمن در پایان به توجه به خانواده‌های شهدا از هر نظر تأکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس