عبدالمهدی: ایران حمله موشکی به پایگاه آمریکا، را به ما اطلاع داده بود / بعد از نیمه شب این پیام را به صورت شفاهی دریافت کردیم / ایران اعلام کرد که این حمله محدود خواهد بود

دفتر نخست‌وزیری عراق اعلام کرد ایران عملیات انتقام‌گیری خود از آمریکا را از پیش به اطلاع بغداد رسانده بود.

به گزارش مشرق به نقل از العربیه، دفتر عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق، اعلام کرد ایران پیش از حمله موشکی به مواضع نظامیان آمریکایی، آن را به دولت عراق اطلاع داده بود.

دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد بعد از نیمه شب پیام شفاهی رسمی از طرف ایران دریافت کرد که پاسخ به ترور قاسم سلیمانی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نخست وزیری عراق افزود: «ایران به ما اعلام کرد که این حمله به پایگاه‌های آمریکا محدود خواهد بود.»

این دفتر نخست وزیر عراق اعلام کرد در زمان حملات موشکی ایران به نظامیان آمریکایی در عین الاسد، تماسی از طرف واشنگتن دریافت کرد. دفتر عبدالمهدی افزود: عبدالمهدی به تماس‌های خود برای جلوگیری از وقوع درگیری نامحدود ادامه می‌دهد.

دفتر نخست وزیر عراق افزود: «این بحران خطرناک منطقه و جهان را با خطر جنگ ویرانگر روبرو کرده است. هر نوع تعرض به حاکمیت ملی عراق را رد می‌کنیم و دولت به تلاش خود برای جلوگیری از تنش ادامه می‌دهد.»

سپاه پاسدان انقلاب اسلامی صبح امروز در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه و جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، دو پایگاه نظامی این کشور در عراق را هدف حمله موشکی قرار داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    0 4
    این خبر کذب محضه
  • سربدار IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    3 0
    درود بر رزمندگان اسلام دشمن را به ... انداختید مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا پس از پاسخ موشکی ایران به پایگاه‌های نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق، در توییتر نوشت: آمریکا آماده پایان هر گونه جنگی با ایران است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس