کد خبر 1029150
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در کوالالامپور، مالزی

مجلس در حال ارائه پیشنهاد طرحی برای الزام دولت، وزارت امور خارجه و قوه قضائیه به طرح موضوع جنایت تروریستی اخیر آمریکا در مجامع بین‌المللی به لحاظ کیفری و محاکم داخلی است.

به گزارش مشرق، محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقام سخت به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما آن اقدام قانونی را که می‌توانستیم انجام دهیم، انجام دادیم یعنی دایره تروریست تلقی شدن دولت آمریکا را از سنت‌کام به پنتاگون بردیم و عاملان و بانیان شهادت شهید سلیمانی را در این زمره گنجاندیم. این کار از جمله اقدامات خوبی بود که انجام شد. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: البته اقدامات حقوقی دیگری هم می‌توانستیم و می‌خواستیم انجام دهیم از جمله الزام دولت، وزارت امور خارجه و قوه قضائیه به طرح موضوع در مجامع بین‌المللی به لحاظ کیفری و محاکم داخلی که آن هم مدنظر است که انشاءالله مورد پیگیری قرار دهیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین یادآور شد: ما پیشنهاد الزام دولت و وزارت امور خارجه و همچنین قوه قضائیه را ارائه کرده‌ایم و موافقت هم شد اما از آنجایی که روز گذشته چون عجله وجود داشت از این موضوع گذر کردیم اما به هر حال می‌تواند از جمله اقدامات تکمیلی باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس