کد خبر 1029139
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
‌

پایگاه عین الاسد یک مجموعه راهبردی برای آمریکا بوده که پشتیبانی از هواپیماهای بدون سرنشین دراین پایگاه انجام می شده است.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» در تازه ترین پست خود نوشت:

یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه از حجم تلفات گسترده آمریکایی ها در حمله موشکی ایران خبر داد.

وی گفت: مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده اند که زخمی ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده اند.

وی افزود: پایگاه عین الاسد یک مجموعه راهبردی برای آمریکا بوده که پشتیبانی از هواپیماهای بدون سرنشین دراین پایگاه انجام می شده است.

همچنین ۲۰ نقطه حساس این پایگاه توسط ۱۵ موشکی که شلیک شد مورد اصابت قرار گرفت و تعداد قابل توجهی پهپاد و بالگرد منهدم شد.
وی گفت: به رغم آماده باش کامل آمریکایی ها پدافند آنها نتوانست هیچ عکس العملی نشان دهد و ۱۰۴ نقطه حساس از مواضع آمریکا در منطقه شناسایی شده که به محض اولین خطای آمریکایی ها منهدم خواهد شد.

گفتنی است به‌دلیل قدرت تخریب سرجنگی موشک‌های بالستیک شلیک شده (۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره)، چند هدف حیاتی تنها با یک موشک منهدم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    14 3
    اسرارشان را افشا کنید،ضعیف تر خواهند شد.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    3 11
    آخ سردار به خدا فسم تا ابد لباس سیاه ما در نیاد حقه آخ که منتقمی نداشتی آخ که یه عده حراف دروغگوی بیشرف بجات موندن که تو خونه خودشون هم از آمریکا میترسن ولله تمام مسئولین و پاسدارای باقی مونده ارزش لنگه کفش تو رو ندارن خدایا سید حسن رو برای اسلام نگه دار ، اگه اونم بره مردی نمی مونه
    • دیدگا IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
      5 2
      حاجی داری اشتباه میزنی! سردار سلیمانی فقط یک نفر نبود و نیست! سردار سلیمانی فقط نوک قله بود که از دریاچه بیرون بود وگرنه این کوه بیشترش مخفی هست و مخفی خواهد ماند! مجموعه ای از مخلص ترین نیروهای نظامی و امنیتی و مشاورین و نوابغ علوم نظامی با انبوهی از انواع و اقسام تجربیات جنگی که بین دنیاپرستی و سختی راه خدا، دومی رو انتخاب کردن در کنار حاج قاسم بودند. و اسلام زنده هست به برکت قاسم سلیمانی ها و جوانانی خداجو و شهادت طلب... این راه پاینده و جاوادنه است.
    • محمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
      4 1
      زنگ تفریح سردار قاآنی رفتن به افغانستان و گپ زدن با لشگر فاطمیون است. اصلا با شما موافق نیستم. ستون خانه خامنه ای است و نگهدار آن ولی عصر (عج). ما همه فدایی سردار قاآنی هستیم
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    4 2
    دنیا بداند " قاسم هنوز زنده ست "
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    3 1
    104 نقطه خوبه، کاملا فلج میشن اقدام بعدی در صورت واکنش آمریکا باید غرق کردن ناوهاشون و گروگان گرفتن تفنگداران دریایی و سربازانشون باشه، آمریکایی ها رو گروگان بگیرن نفسشون بریده میشه این بی شرف ها فکر کردن با عراق و صدام طرف هستند شما با اون همه حمایت از داعش نتونستید بشار اسد رو سرنگون کنید تهدید و ترس از جنگ دیگه بسه باید دید در عمل چیکاره هستید
  • حسن حسینی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    12 0
    بی جنبه ها ! موشک کجا بود ! ترامپت ..پت..پت جان گفت ما کلی خرج کردیم پولشو بدید ما هم پول رو براش حواله کردیم ! ترامپت عزیزم بشمر کم نباشه !!!! بقیشم قسطی پرداخت می کنیم !!! منتظر باش !!!!
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    0 0
    مشرق از نویسنده تیترهای خبری تون راضی هستیم خیلی هوشمندانه می نویسه و مخاطب رو جذب خبر می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس