نانسی پلوسی نمایه

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حملات موشکی ایران علیه مواضع کشورش در عراق گفت از ایران خواست تا به خشونت پایان دهد و به دولت ترامپ نیز تاکید کرد تا تحریکات غیرضرور را متوقف کند.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی نوشت، از نزدیک اوضاع را رصد می کند. ما باید از امنیت اعضای ارتش مطمئن شویم که شامل پایان تحریکات غیرضرور از جانب دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و درخواست برای پایان خشونت‌ها از سوی ایران است. آمریکا و جهان نمی‌تواند جنگ را تاب بیاورد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که بامداد امروز(چهارشنبه)  رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NZ ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    32 0
    شما پفیوزها اعم از دموکرات یا جمهوریخواه کی به تحمل دنیا اهمیت دادید که این دومی آن باشد! آنچیزی که شما را دلواپس کرده شرایط نطفه نجس صهیونیست خودتان در منطقه و جایی برای نگه داشتن باقی پایگاههایتان است برای تجدید قوا در آینده.
  • سربدار IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    20 0
    نادان خشونت از طرف شماست ما پایان دهیم چقدر بی حیا هستید جواب های هوی است بدانید و به خاطر بسپارید
  • حسن حسینی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    5 0
    نانسی جون ما که بارها گفتیم دنبال جنگ نیستیم شما تن پرزیدنت ترامپت..پت..پتتون میخاره برید مشکل اونو حل کنید هرچند کاری از دستتون بر نمیاد چون ایشان نوکر بلامنازع نتانیاهو هست و دیگر هیچ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس