سپاه پاسداران نمایه

معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور سردار سلیمانی را ‌اشتباه راهبردی آمریکا دانست و گفت: ۱۲۰ هزار نفر از سربازان دشمن در تیررس جبهه مقاومت هستند.

به گزارش مشرق، سرتیپ عبدالمحمد رئوفی‌نژاد، افزود: جبهه مقاومت این اقدام نابخردانه آمریکا را در سرتاسر جهان بی‌پاسخ نمی‌گذارند.


وی گفت: امروز  اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها خوب می‌دانند ما مرد عمل هستیم.


معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنان سید حسن نصرالله در محکومیت ترور حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و افزود: امروز شناور و ناوهواپیمابر مهم آمریکا و همچنین پایگاه‌های نظامی این کشور در معرض آسیب هستند.


وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود را در دام صهیونیست‌ها گرفتار کرده‌اند، اظهارداشت: آمریکا از یک سو بحث مذاکره را پیش می‌کشد و از سوی دیگر با ترور حاج قاسم سلیمانی اعلام جنگ می‌کند.


رئوفی‌نژاد بااشاره به توان نظامی ایران گفت: برخی از سلاح‌های ما در معرض دید قرار گرفته‌اند و بسیاری دیگر در میدان جنگ به نمایش گذاشته می‌شوند. وی سردار سلیمانی را قهرمان شکست داعش دانست و افزود: آمریکایی‌ها با داعش برنامه‌ها داشتند ولی بعد از شکست این تروریست‌ها با تلاش جبهه مقاومت و سردار سلیمانی درمانده شدند.


معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا خطاهای راهبردی در برخورد با انقلاب اسلامی داشته است، اظهارداشت: این بار نیز آمریکا با ترور شهید سلیمانی خطای بسیار بزرگی مرتکب شد.


 با ‌اشاره به اعتراضات مردم آمریکا به ترور سردار سلیمانی با دستور ترامپ افزود: آمریکا در ۴۰ سال گذشته مجری تصمیمات صهیونیست‌ها بوده البته همواره شکست خورده است.


رئوفی‌نژاد ناکامی‌های آمریکا در جنگ عراق، ایجاد داعش و اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق را یادآور شد و گفت: آمریکا هرگز تصور نمی‌کرد شهادت سردار سلیمانی به این اندازه به ضررش تمام شود.


وی افزود: حاج قاسم نقش مهمی در اتحاد گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق و لبنان داشت و از ایجاد هر انشقاقی در گروه‌های سنی و شیعه جلوگیری می‌کرد.معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مصوبه اخراج از عراق برای آمریکایی‌ها قابل باور نبود، اظهارداشت: هرجا آمریکا به مشکل برمی‌خوردند ردی از حاج قاسم سلیمانی دیده می‌شد. وی ایجاد اتحاد و همدلی در ایران و عراق را از برکت خون پاک شهیدان سلیمانی و المهندس دانست و افزود: به زودی شاهد قاطع‌ترین برخورد در زمان و مکان مناسب با آمریکایی‌ها خواهیم بود.


رئوفی‌نژاد سادگی، تواضع و بی‌ریایی را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: این شهید والامقام ارادت بالایی نسبت به ولایت فقیه داشت و با یاد شهدا دگرگون می‌شد.


معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بااشاره به ۴۰ سال خدمت سردار شهید قاسم سلیمانی به اسلام و ایران گفت: حاج قاسم نقش مهمی در ایجاد ارتش نیم میلیون نفری جبهه مقاومت داشت.


وی بااشاره به تلاش‌های سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس افزود: این شهید والامقام با درایت و نگاهی کاربردی، امنیت را در جنوب شرق کشور برقرار کرد و کم کم خدمات وی فرامرزی شدند.


رئوفی‌نژاد با بیان اینکه ارتش نیم میلیون نفری در منطقه شکل گرفته که هیچ کدام ایرانی نیستند، گفت: حاج قاسم در ۱۰ سال گذشته حاج قاسم قبلی نبود بلکه خبره نظامی، سیاسی، اطلاعاتی امنیتی و دیپلماسی شده بود.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس