انتقام سخت نمایه

سناتور سابق آمریکایی و مشاور دولت ریگان تاکید کرد ترور ژنرال سلیمانی فرمانده ارشد ایرانی، دیوانگی محض بود و ایران انتقام خون او را از آمریکا خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش «تابناک»، دیوید اساکمن در تحلیلی نوشت: دم و دستگاه واشنگتن همچنان مشغول توطئه است تا بتواند ۳۵ پایگاه خود را در منطقه خاورمیانه سر پا نگاه دارد؛ اقداماتی مانند ترور دیوانه‌وار اخیر.


ظرفیت‌های نظامی ایران از راه دور تهدیدی برای خاک آمریکا نیست. آنها برای دفاع از خود در پیرامونشان، جایی که واشنگتن ده‌ها سال است با هدف خصمانه مشغول مداخله و ‌اشغال است، بر موشک‌ها متکی هستند.

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافی اندیشکده آمریکایی از برد موشک‌های ایران

سردار نجات: نباید جایی از منطقه برای نظامیان آمریکا امن باشد

آمریکایی‌ها و پایگاه‌هایشان در معرض موشک‌های مقاومت هستند


حملاتی که واشنگتن علیه متحدین ایران تحریک کرده یا انجام داده، در واقع دلیل فشارهای فزاینده‌ای است که در دولت عراق وجود دارد تا خواستار خروج آمریکا از این کشور شود. این فشارها اکنون با توجه به بمباران هفته گذشته پنج اردوگاه نیروهای بسیج مردمی که شبه‌نظامیان شیعه هستند و در ارتش عراق ادغام شده و تحت فرمان نخست‌وزیر آن هستند، و ترور اخیر معاون فرمانده آنها به همراه سرلشکر قاسم سلیمانی، تشدید خواهد شد.


سخت است ادعای واشنگتن را باور کنیم که آمریکا به خاطر جلوگیری از تهدیدات آینده ناشی از «تجاوز ایران» دست به این اقدامات زده است. واشنگتن ده‌ها سال است که در حال شیطنت، بدنام‌سازی و حمله اقتصادی به ایران بوده و اکنون به معنای واقعی کلمه در تلاش است تا از طریق تحریم‌های نفتی و کمپین «فشار حداکثری» خود به ایران ضربه بزند؛ بنابراین آیا فکر نمی‌کنید کشوری که مورد تهدید است، ممکن است دست به انتقام‌جویی بزند؟


برنامه تحریم‌های فعلی واشنگتن علیه ایران آن‌قدر خصمانه و وحشیانه است که با هر توصیفی می‌توان نام آن را جنگ گذاشت. هنگامی که شما یک ملت مستقل را محاصره می‌کنید، او حتما مبارزه و مقاومت می‌کند. بدون تردید اکنون ایران باید ترور سلیمانی را تلافی کند و حتما می‌کند. در واقع دونالد ترامپ اکنون هر فرصتی را برای اجرای سیاست «اول آمریکا» که روی آن تاکید دارد، از میان برده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس