کد خبر 1028712
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
کرمان

آئین تدفین ابرمرد ایثار و مقاومت با حضور خیل جمعیتی عزادار در کرمان آغاز شد و این در حالی است که مردم از حاج قاسم دل نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، آئین تدفین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یار و همرزم دیرینه‌اش سردار پورجعفری در میان خیل جمعیت عزدار حاضر در گلزار شهدای کرمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

سردار دل‌ها به گلزار شهدای کرمان رسید

طنین خروش ملت بیدار، گلزار شهدای کرمان را به لرزه در آورده و مردم یکصدا فریاد می‌زنند "انتقام انتقام"، "مرگ  بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل".

مردمی که با انتشار خبر تعویق مراسم رفته بودند به سرعت خود را به گلزار شهدای کرمان رساندند و ازدحام جمعیت حاضر در گلزار شهدای کرمان غیر قابل توصیف است و همین ازدحام جمعیت روند تدفین را با تاخیر روبه‌رو کرده است.

آئین تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار پورجعفری ساعت 8 صبح امروز به طور رسمی آغاز شد هر چند مردم ولایتمدار کرمان از شب گذشته خود برای وداع با سردار خوبی‌ها در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان، گلزار شهدا و حتی در میدان آزادی محل آغاز تشییع پیکر مطهر شهدا حاضر شده بودند و بسیاری از مردم کرمان شب گذشته را تا صبح بیدار بودند.

کرمان امروز شاهد حضور میلیونی عزادارانی بود که در تاریخ کرمان بی‌سابقه بود سیل جمعیت عزادار در آئین تشییع به اندازه‌ای بود بارها و بارها کاروان حامل پیکرهای مطهر شهدا متوقف شد تا جایی که در محدوده گنبد جبلیه کرمان از حرکت ایستاد و طی ادامه مسیر غیرممکن شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    6 0
    تا این لحظه باورم نشده بود واقعا سردار رفته..ولی ...ای خدااااااااااا چه داغ سنگینی گذاشتی به دلمون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس