کد خبر 1028701
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
سلامی

سرلشکر سلامی در پیامی از اقدام نمایندگان مجلس در تصویب طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل برابر جنایت تروریستی آمریکا قدردانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، پس از اقدام جنایتکارانه و تروریستی امریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرحی سه فوریتی، با اصلاح قانون اقدام متقابل، علاوه بر نیروهای سنتکام و موسسه ها و شرکت های آنها، تمامی نیروهای تحت پوشش پنتاگون را تروریست اعلام کرده و متعاقبا  پشتیبانی اعتباری از  نیروی قدس سپاه در تقویت جبهه مقاومت را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید:

ابلاغ «انتقام سخت» به دولت +دانلود

در پی این مصوبه ،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدام  انقلابی و به هنگام نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه ریاست مجلس دکتر علی لاریجانی قدردانی و بر تداوم راه و مسیر روشن جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی با عزمی راسخ تر از گذشته تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    5 0
    باید هم حمایت بشه ما همه یکی هستیم و باید انتقام سردار قهرمان مون رو بگیریم و آمریکا رو بیرون کنیم ازینجا،... شهادتت مبارک سردار قهرمان ایران حاج قاسم سلیمانی که به برکت خون پاکت امریکای جنایت کار اخراج میشه ازین منطقه
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    کار مجلس خوب بود اما یکم دیر اینکار را انجام دادن به هر حال الان وقت تقدیر و تشکر نیست باید متحد بود و عمل کرد توکل بر خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس