انصارالله: قادریم هر نقطه از مناطق فلسطین اشغالی را هدف قرار دهیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد، رئیس‌جمهور آمریکا اطلاع نداشت با شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و همرزمانش، جبهه مقاومت از ایران تا لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن متحد خواهد شد.

به گزارش مشرق، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌دانست با به شهادت رساندن «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» عراق، جبهه مقاومت را از ایران تا لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن و هر نقطه‌ای که در آن مقاومت یافت می‌شود، متحد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

خروش مردم صنعا به خون‌خواهی سردار سلیمانی

البخیتی گفت: هر ضربه‌ای که محور مقاومت دریافت می‌کند آن را تقویت می‌کند و نه ضعیف. هنگامی که اسرائیل به لبنان حمله کرد آن را از ضعیف ترین کشور عربی به بزرگترین خطر راهبردی تبدیل کرد که موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند.

وی سپس ملت عراق را به استفاده از تجربه ملت یمن و لبنان فراخواند و افزود، هدف آمریکا از این جنایت تشدید هیمنه بر عراق است.

البخیتی تأکید کرد، پاسخی که در سطح جنایت آمریکا باشد اهداف آمریکا را ساقط و آن را از کرده خود پیشیمان می‌کند؛ این نیازمند تحرک سیاسی، مردمی و نظامی است.

وی سپس ادامه داد: ما نمی‌توانیم از ائتلاف آمریکایی انتظار داشته باشیم که حقیقت وجود یاری الهی را درک کند اما می‌توان پیش‌بینی کرد که ازتجربه‌های تاریخ استفاده کند. ائتلاف آمریکا در گذشته هم نتوانست سودی از هدف گرفتن «سید عباس موسوی» دبیرکل سابق حزب‌الله، «فتحی شقاقی» دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «احمد یاسین» رهبر پیشین حماس و «سید حسین الحوثی» رهبر پیشین انصارالله ببرد.

البخیتی تأکید کرد، موضع اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله نشان دهنده یک «دیدگاه راهبردی نافذ» است و همه باید در مسیر تحقق هدف برای ساقط کردن پروژه آمریکایی در منطقه تلاش کنند.

آمریکا جمعه گذشته در یک حمله پهپادی به دو خودرو در فرودگاه بغداد سردار سلیمانی و همرزمانش را به شهادت رساند و ایران اعلام کرده انتقام سختی خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس