سوری.jpg

تروریست های مخفی داعش حملاتی را در شرق استان دیرالزور انجام دادند و شماری از نیروهای ارتش سوریه را شهید و زخمی کردند.

به گزارش مشرق، بامداد امروز (سه شنبه سیزدهم دی ماه) اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی شهرک صبیخان در حومه جنوبی شهر المیادین در شرق استان دیرالزور هدف قرار گرفت.  

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات حمله شب گذشته اشاره کرد و افزود: شماری از نیروهای سوری در جریان این حمله شهید و زخمی شدند.  

این منبع میدانی با بیان این که هسته های خاموش گروهک تروریستی داعش این حمله را علیه نیروهای ارتش سوریه انجام دادند، گفت: بیابان های مرکزی و غربی استان دیرالزور همچنان به عناصر مخفی داعش آلوده هستند و حملات در حومه شهرک صبیخان از این مناطق صورت گرفت.

آرشیو

شهرک راهبردی صبیخان در حومه رود فرات واقع شده و شهر المیادین را به البوکمال در جنوب استان دیرالزور متصل می کند و این موقعیت بر اهمیتش در این محور افزوده است.

روز گذشته نیز تروریست ها مخفی گروه داعش حملاتی را از مناطق بیابانی استان دیرالزور برای ناامن کردن جاده تدمر - دیرالزور علیه نیروهای ارتش سوریه انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در این محور با شلیک موشک های ضد زره، تعدادی از خودروهای نظامی ارتش سوریه را در  چند نقطه از این جاده (حد فاصل السخنه_شولا) هدف قرار دادند و خسارت هایی را  وارد کردند.

حملات تروریست ها باعث شد، جاده «تدمر_ دیرالزور» برای چند ساعت ناامن شود اما در نهایت نیروهای سوری توانستند آرامش و امنیت را به این جاده مهم و راهبردی بازگردانند.

به گزارش مشرق، نبود ایستگاه های مراقبت دفاعی در بیابان های مرکزی و غربی استان دیرالزور فرصت را برای عناصر مخفی داعش فراهم کرده که تحرکات خود را در این مناطق افزایش دهند و فعال تر شوند و حملات بیشتری علیه نیروهای سوری ترتیب دهند.  

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست های داعش با افزایش حملات در این محور تلاش می کنند مناطق مرکزی و شرقی استان دیرالزور از جمله جاده «تدمر - السخنه- شولا- دیرالزور- المیادین- البوکمال» ناامن کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    11 4
    بابا بسه جنگ میدانی و مدارا. با نیروی هوایی بمباران کنید و شخم بزنید کارشون رو تموم کنید یکبار برای همیشه شر داعشو بکنید بره . دیگه از دوران جنگ ایران و عراق که بدتر نیست؟ با سه تا هواپیمای جنگی کلی تانک و هواپیمای صدامو ترکوندن از خاک ایران در عمق 100 کیلومتری اسم عملیاتش سادم نیست فیلمش هم ساخته شده.
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      3 0
      داعش نفوذ کرده یه جا که جمع نشدن بیایی بمباران کنی
  • rahman IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    5 1
    روسیه امریکا و ترکیه باید از سوریه خارج شوند تا منطقه روی آرامش ببیند.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
      0 0
      حضور روسیه طبق قانون بین الملل و به درخواست دولت قانونی سوریه است
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 3
    علایم قبل ظهور یکی پس از دیگری می آیند هوشیار باشیم
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    کشورهای مقاومت نیازمند شبکه اطلاعاتی قوی و فراگیر هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس