کد خبر 1028463
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
image-20200107103136-1.jpeg

یونولیت ورقه ای یا ورق یونولیت تولید شده توسط کارخانه رکسانا فوم از جمله مرغوب ترین و مقاوم ترین نوع یونولیت های استفاده شده در صنعت ساخت و ساز ساختمان ها به شمار می آید.

شاید اگر در چند دهه گذشته ساختمان سازی کرده باشید یا با انواع ساخت و سازهای امروزی در قیاس با ساخت و سازهای گذشته های نه چندان دور مواجه شده باشید، به خوبی نقش پررنگ یونولیت ورقه ای یا ورق یونولیت را در صنعت ساخت و سازهای امروزی به عینه مشاهده نموده اید. به همین منظور در این برگ نوشته برآن شده ایم تا یونولیت ورقه ای را خدمت شما عزیزان مورد معرفی قرار دهیم تا با این انواع کارایی های آن ها بیش از پیش آشنایی صورت پذیرد. از جمله کارایی های بسیار زیادی که از یونولیت ورقه ای صورت می پذیرد، در صنعت ساخت و ساز ساختمان ها به عنوان عایق سقف ها به کار گرفته می شود که در ادامه در این خصوص توضیحات بیشتری داده می شود.

موارد مورد کاربرد یونولیت ورقه ای

همانطور که گفته شد؛ بیشترین مواردی که از یونولیت ورقه ای یا ورق یونولیت استفاده به عمل آورده می شود، به عنوان پوشش سقف های ساختمان های مختلف است که به عنوان بهترین عایق برودتی و حرارتی از آن ها استفاده می کنند. عمده ترین دلیل استفاده از یونولیت ورقه ای سبک بودن جنس آن ها و نیز مقاوم بودنشان در برابر انواع سرما و گرما و حوادث طبیعی و غیر طبیعی دیگر است که از خود مقاومت بسیار زیادی نشان می دهند که همین امر سبب استفاده فراوان از یونولیت ورقه ای در صنعت ساخت و ساز ساختمان ها شده است که امروزه جانشین بی بدیلی برای مواد بکار گرفته شده قبلی در سقف ساختمان های مختلف تبدیل گشته اند.

بکارگیری یونولیت ورقه ای در ساختمان ها

علت بکارگیری یونولیت ورقه ای در ساختمان ها

اگر هنوز هم علت بکارگیری یونولیت ورقه ای یا ورق یونولیت را در صنعت ساخت و ساز ساختمان ها نمی دانید، در این بخش به برخی از مزیت ها و علل و عواملی خواهیم پرداخت که انتخاب یونولیت ورقه ای یا ورق یونولیت را بر سایر وسایل دیگر ترجیح داده است.

این عوامل مختلف عبارتند از:

1- مرغوبیت و مقاومت بالا

ورق یونولیت از مرغوبیت و مقاومت بسیار بالایی بهره مند است. به همین جهت است که در طی مدت زمان بسیار کمی طرفداران بسیار زیادی را به سمت و سوی خویش جلب کرده است. با توجه به اینکه مقوله مقاومت از پایه های اساسی صنعت ساختمان سازی به حساب می آید، پس می توان بی هیچ شک و شبهه ای اذعان داشت که استفاده از کالاهای مرغوب و مقاومی همچون یونولیت ورقه ای می تواند بهترین ایده برای صنعت ساختمان سازی به حساب آید.

2- عایق بندی بسیار بالا

یونولیت ورقه ای به عنوان بهترین عایق بندی در برابر تمامی عواملی است که ممکن است ساخت و ساز ساختمان ها را تحت شعاع خویش قرار دهد. عایق بندی بالای ورقه های یونولیتی از جمله مشخصات برجسته آن ها به حساب می آیند.

3- طول عمر بالا

در صورتی که طول عمر مفید و بالای ساختمان برای شما مهم باشد، بی تردید ورق یونولیت را بهترین گزینه پیش روی برای استفاده در سقف ساختمان خود به شمار می آورید.

4- کاهش انرژی

استفاده از یونولیت ورقه ای جانشین بی بدیلی برای تمامی مصالح ساختمانی دیگر شده است. مهمترین دلیل این مدعا کاهش هزینه های مصرف انرژی و مقرون به صرفه بودن آن ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی می باشد. این خاصیت یونولیت ورقه ای سبب شده است که استفاده از آن ها بسیار متداول گردد تا طیف وسیعی از مردم به سمت این گونه از یونولیت فشرده رفته و از آن ها به عنوان بهترین عایق بندی و پوشش سقف ساختمان های خود بهره مند گردند.

یونولیت ورقه ای محصول کارخانه تولیدی رکسانا فوم

در صورتی که استفاده از یونولیت ورقه ای فشرده را در رأس امور خویش در صنعت ساخت و ساز ساختمان ها قرار داده اید، اگر می خواهید مرغوب ترین و بهترین جنس انتخابی آن ها را در ساختمان خویش مورد استفاده قرار دهید، بهتر است که از یونولیت ورقه ای محصول کارخانه تولیدی رکسانا فوم استفاده به عمل آورید. رکسانا فوم بهترین یونولیت مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز ساختمان ها را برای شما فراهم آورده است و آن را در دسترس عموم قرار داده است تا با استفاده و بهره مندی از آن بتوان ساختمانی مقاوم و عایق بندی شده با رعایت تمامی نکات ایمنی و استاندارد را در پیش داشت و از مقاوم بودن منزل ساخته شده خویش نهایت اطمینان را حاصل نمود. با توجه به اینکه یونولیت فشرده تولید شده توسط کارخانه تولیدی رکسانا فوم از مرغوب ترین و استانداردترین نوع یونولیت ها به حساب می آیند، پس بی هیچ شک و شبهه ای در صورتی که قصد ساخت و ساز ساختمانی دارید، فورا با مسئولین مربوطه در این کارخانه تولیدی تماس حاصل نمایید و درخواست یونولیت فشرده را به آن ها ارائه دهید تا در أسرع وقت به سفارش شما رسیدگی نمایند و آن را تحویل شما دهند تا بیشترین استفاده را از آن ها ببرید.

خرید یونولیت ورقه ای رکسانا فوم

خرید یونولیت ورقه ای فشرده کارخانه رکسانا فوم

در صورتی که قصد خرید یونولیت کارخانه تولیدی رکسانا فوم به عنوان بهترین و مرغوب ترین یونولیت را در سر می پرورانید، می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف با مسئولین و متولیان فروش ارتباط بگیرید تا بتوانید از وجود این یونولیت ورقه ای بسیار با کیفیت و استاندارد بیشترین بهره وری را داشته باشید.

در همین راستا شما می توانید در ابتدای امر با متولیان فروش تماس حاصل نمایید و یونولیت ورقه ای خود را در ابعاد دلخواه خود به آن ها سفارش دهید. برای این منظور می توانید با شماره تماس های 02156864466 و 02156864477  و 02156864488  تماس حاصل نمایید و یونولیت مدنظر خود را به آن ها سفارش دهید تا در أسرع وقت به سفارش شما پیگیری کنند و آن را تحویل شما دهند. علاوه بر شماره تماس شما می توانید به وبسایت WWW.Yonolit.Com مراجعه فرموده و با مسئولین وب سایت مربوطه ارتباط بگیرید تا پس از ثبت سفارش، یونولیت ورقه ای سفارش داده شده شما را در موعد مقرر برایتان ارسال نمایند. در صورتی هم که می خواهید شخصا به کارخانه تولیدی رکسانا فوم مراجعه نمایید، می توانید به آدرس زیر مراجعه نموده و یونولیت ورقه ای خود را سفارش دهید: تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خیابان یخ سازی خیابان رکسانا فوم نبش خیابان عسگری پلاک 121

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس