سردار قاآنی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتصاب به‌موقع سردار قاآنی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی قدس سپاه، مرهمی بر زخم جوشان ملت ایران شد و امید به پیروزی‌های بیشتر جبهه مقاومت را افزون کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: پس از آنکه خداوند فرمانده شجاع سپاه اسلام، سپهبد شهید سلیمانی را لایق مقام شهادت دانست و دعایش را اجابت کرد این بار سنگین و مسئولیت خطیر را به دستان باکفایت سردار اسماعیل قاآنی سپرد.

بیشتر بخوانید:

نامه جهادگران صنعت هسته‌ای به سردار قاآنی

پیام تبریک سرلشکر صفوی به فرمانده جدید نیروی قدس

تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به انتصاب قاآنی

تبریک وزیر کشور به سرتیپ قاآنی

وی افزود: گرچه قلب داغدار و آکنده از اندوه ملت ایران جز انتقام سخت از شقی‌ترین آحاد بشر نمی‌طلبد، اما انتصاب به‌موقع سردار قاآنی توسط فرمانده معظم کل قوا، مرهمی بر این زخم جوشان شد و امید به پیروزی‌های بیشتر جبهه مقاومت را افزون کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: فقدان آن عزیز که از یگانه‌های دوران ما بود هم سبب اندوه فراوان و هم مسئولیتی خطیر را متوجه سردار قاآنی کرده و امیدواریم جایگاهی را که سردار دل‌ها در قلوب مستضعفان کسب کرده را برای ایشان نیز افزون سازد.

حسینی‌شاهرودی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توفیقات روز افزون و سرانجامی نیک برای سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه خواستار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس