نصر الشمری

معاون دبیرکل جنبش النجباء عراق گفت: گر آمریکا به عراق حمله کند، همه متحدانش را هدف قرار خواهیم داد.

به گزارش مشرق به نقل از تلویزیون المیادین،معاون دبیرکل جنبش النجباء عراق تاکید کرد اگر آمریکا اقدام نظامی علیه عراق انجام دهد، گروه های مقاومت، همه متحدان آمریکا را در منطقه هدف قرار خواهند داد.

نصر الشمری در مصاحبه با این شبکه تصریح کرد : سفارت آمریکا در بغداد، لانه جاسوسی و مرکز سیا و موساد است. هزاران سرباز آمریکایی در این سفارتخانه حضور دارند. ما فقط به دنبال مقابله با حضور نظامی آمریکا در عراق هستیم. اگر آمریکاییها تعلل کنند و بر باقی ماندن در عراق خارج از چارچوب اراده ملت، پارلمان و دولت عراق اصرار کنند، حضور آمریکا در عراق به طور کلی، به هدفی برای مقاومت تبدیل خواهد شد.

                                 

   
دانلود



الشمری افزود: عراقیها تلفات سنگینی به نظامیان آمریکایی وارد آوردند به گونه ای که آنها را وادار به عقب نشینی از عراق کرد. توافقنامه با واشنگتن، به آن اجازه نمی دهد نیروهای بیشتر به عراق اعزام کند. هر کس که بتواند روی زمین باقی بماند، در نبرد پیروز خواهد شد. پرواز هواپیماها نمی تواند طرف پیروز را تعیین کند. آیا آمریکا می تواند با هواپیماها، همه عراق را ویران کند؟ در این صورت همه متحدان آمریکاییها در منطقه را در آتش خواهیم سوزاند و همه آنها به اهدافی برای عراق تبدیل خواهند شد. همه کسانی که به آمریکا پول می دهند تا به عراق حمله کند یا فرماندهان مقاومت را در عراق هدف قرار دهد و حاکمیت ملی عراق را نقض کند، اهدافی برای مقاومت عراق خواهند بود و بدون شک شکست خواهند خورد. وظیفه این متحدان کوچک آمریکا، تامین مالی حماقت های آمریکا در منطقه است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    سعودی، امارات و بحرین به راحتی توسط نیروی های طرفدار ایران قابل نابودی است و حریف شیطان اصلی هم خود ایران اسلامی است
  • یه مشت سوسول IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    راست میگن با کسی هم اینا شوخی نمی کنند خطرناکند- بشدت هم به کلمه امریکا حساسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس