حسین امیرعبداللهیان نمایه

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در سخنانی اعلام کرد که این ترامپ بود که قاعده بازی را به هم زد نه ایران و آمریکا پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان»، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در گفتگو با العربی قطر، گفت: علی رغم خصومت و دشمنی آمریکا با ایران، اما این ترامپ بود که قاعده بازی را به هم زد نه ایران و این ترامپ بود که با برهم زدن وضعیت، تنش‌ها را تشدید کرد.

بیشتر بخوانید:

توییت امیرعبداللهیان درباره استیضاح ترامپ

توییت امیر عبداللهیان درباره تحریم دارو علیه ایران

به گفته امیرعبداللهیان، در حال حاضر ترامپ یک بازی جدید و بی قاعده شروع کرده است و البته با همین همین ادبیات و روش نیز پاسخ قوی و کوبنده درخور خود را خواهد گرفت.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل همچنین به جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران در روز جمعه اشاره کرد و گفت: در این جلسه تصمیمات بسیار دقیق ومهمی گرفته شد که همه این تصمیمات برای اقدام هست و نه اعلام و شعار، لذا هرکدام از این تصمیمات در مرحله خود اجرا خواهد شد تا دنیا متوجه شود که چه اتفاقی مهمی افتاده است.

حسین امیرعبداللهیان در گفتگوی خود با العربی، به این نکته نیز تاکید کرد که آمریکا در منطقه نمی تواند به شرایط قبل از شهادت شهید سلیمانی بازگردد و در این ارتباط باید منتظر آینده نزدیک ونه چندن دور بود.

معاون سابق وزارت خارجه ایران همچنین به احتمال غیرمتعادل بودن ترامپ در زمان دستور برای حمله به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد،  اشاره کرد و گفت احتمالاً ترامپ در اغاز سال نو وضعیت متعادلی نداشته و وقتی هوشیاری کامل خود را به دست آورده، آن‌گاه متوجه اشتباه بزرگ خود شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 0
    بزنید خوب هم بزنید
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 0
    الله الله اکبر آمریکا شیطان اکبر-- همینطور حملات باید کوچک اما مستمر باشد روی اعصاب آمریکایی ها باشد نه بکشد و نه بگذارد زنده بمانند همیشه منتظر برای مرگ بمانند انتظار بسیار کشنده تر از هرچیزی است باید همه روزه انتظار مرگ را بکشند
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    خروج امریکایی ها که انتقام نمی شود باید هر شب چند سرباز امریکایی را باید به درک فرستاد
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    آمریکا در عراق پایان یافته باید همه شب مورد حمله قرار بگیرد کوچک مستمر با تللفات کم اما سروصدای بسیار زیاد
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    برای عدم تکرار این ماجرا باید ایران موشکهای شهاب 5 و 6 خود را باید شلیک کند که قاره پیما هستند نه شهاب های 2000 کیلومتری را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس