بازیکن تیم ملی آمریکا

تیم ملی فوتبال آمریکا به دستور وزارت امور خارجه این کشور اردوی خود در دوحه را لغو کرد و به گفته سرمربی این تیم حتی برای بازی در خاک کالیفرنیا هم دچار ترس هستند.

سرویس ورزش مشرق - در پی اقدام وحشیانه و تروریستی ارتش آمریکا و به شهادت رسیدن سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهانش، فدراسیون فوتبال آمریکا تحت حکمی اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال آمریکا را به میزبانی دوحه لغو کرد.

پس از به شهادت رسیدن سردار شهید قاسم سلیمانی، نماد جبهه مقاومت و ایثار، ترس غیرقابل وصفی در وجوه مختلف جامعه آمریکا رخنه کرده است.

ایندیپندنت در خبر مهمی که هم در روزنامه و هم در وبسایت رسمی آن به عنوان تیتر اول بخش ورزشی منتشر شده است خاطر نشان کرده که از این به بعد هیچ جمع آمریکایی در هیچ جایی از جهان نمی‌تواند از امنیت خود اطمینان داشته باشد.

در این گزارش آمده است: قرار بود تیم ملی فوتبال آمریکا در دوحه یک اردوی آماده سازی داشته باشد و هدف اصلی آشنایی ملی پوشان آمریکا با شرایط آب و هوایی در خاورمیانه بود پیش از این دوحه بارها از تیم ملی آمریکا برای این اردو دعوت به عمل آورده بود و خبر قبول این دعوت به یکی از اخبار مهم ورزشی در قطر تبدیل شده بود.

طبق اخبار منتشر شده پیش از این قرار بود دوحه میزبانی کم‌نظیری از تیم ملی فوتبال آمریکا داشته باشد اما اکنون فدراسیون فوتبال قطر نیز در نامه‌ای که توسط خبرنگار ایندیپندنت فاش شده تایید کرده که به هیچ عنوان تضمین امنیتی ندارد و اگر اتفاقی برای تیم ملی فوتبال آمریکا رخ دهد مسئول مستقیم آن کشور آمریکا خواهد بود.

وزارت خارجه آمریکا در دو روز گذشته بارها به شهروندان آمریکایی نسبت به سفر به کشور عراق یا ایران و در کل خاورمیانه هشدار جدی داده است.

بر همین اساس سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گرگ برهالتر نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرده و گفته است: «برای این اردو برنامه ریزی زیادی کرده بودیم قرار بود پس از بازی مقابل کاستاریکا راهی دوحه شویم اما اکنون حتی برای بازی در خاک کالیفرنیا هم دچار ترس هستیم و تعجب می کنم که حتی ممکن است بازی ما در خاک آمریکا هم فعلا لغو شود. هیچ فرد ورزشی به صورت حرفه ای از دخالت مسائلی غیر از فوتبال در دنیای فوتبال خوشحال نمی‌شود امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود اما تابع قوانین آمریکا هستیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    15 0
    سان لندن هم خبر رو تایید کرده معلومه که حسابی ترسیدن حقشونه
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    13 0
    انها فکر کرده اند ما انتقام را از ورزشکاران یا مردم بیگناه میگیریم ؟ حتی سربازان امریکایی هم از بدبختی و به اجبار امده اند. ای کاش می شد لابی صهیونیست ها را میزدیم چونکه انها مرکز اشرار جهانی هستند. انها سرمایه دارانی هستند مردم و ارتش امریکا را با سرمایه های خود به گروگان گرفته اند
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 1
    کالیفرنیا باید از امریکا جدا بشه ایران باید به جدایی طلبان این ایالت کمک بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس