اكرم الكعبی

دبیر کل جنبش النجباء عراق در توییتی همچنین از آمادگی این جنبش برای ملحق شدن گروه‌های مقاومت جهانی خبر داد.

به گزارش مشرق،  حجت الاسلام شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجباء عراق در صفحه توییتر خود با انتشار هشتگ‌هایی از مقتدی صدر، رهبر ائتلاف پارلمانی سائرون مقاومت و نمایندگان شجاع پارلمان این کشور برای تصویب قانون اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق تشکر کرد.

دبیرکل نُجَباء در توییتر خود نوشت: «با همه عزیمت، اعتقاد، استعداد و آمادگی به سوی فوج‌های مقاومت بین‌المللی گام برمی‌داریم.»

شیخ اکرم الکعبی همچنین نمایندگانی که در جلسه امروز شرکت نکردند را به باد انتقاد گرفت و این اقدام آنان را ننگین توصیف کرد.

دبیر کل جنبش النجباء عراق در توییتی همچنین از آمادگی این جنبش برای ملحق شدن گروه‌های مقاومت جهانی خبر داد.

مقتدی صدر پیش از این در نامه‌ای به پارلمان عراق خواستار ایجاد محور مقاومت جهانی شده بود.

طرحی که در پارلمان عراق امروز یکشنبه تصویب شد، بر لزوم اقدام دولت برای پایان دادن به حضور نیروهای آمریکایی در عراق تاکید می‌کند.

پارلمان عراق خواستار اقدام برای پایان دادن به حضور تمام نیروهای خارجی در خاک عراق، لغو درخواست کمک‌ از ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش، منع استفاده نیروهای خارجی از حریم هوایی عراق به هر دلیلی، شکایت از آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل متحد و نیز انحصار تسلیحات در دست دولت عراق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    خوبه اما این کارباید شش ماه قبل انجام می دادند وتروریست های آمریکا راازعراق اخراج می کردنند بازم جای شکرش باقی است مردم عراق برتفرقه های چیره شدن ودشمن اصلی خود راشناختن من همیشه تعجبم ازین بود چرا عراقی یا از آمریکا که پدر جد داعش است درمبارزه باداعش ازآآمریکا کمک خواستن ودوباره پای آمریکا به عراق بازشد
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 0
    الان که آمریکا گستاخی رو از حد گذرونده توقف جایز نیست به این جواب ندی فردا تو خونمون باید جوابشو بدیم جنگ اگر برای شرافت و عزت ما باشه هیچ ایرادی که نداره شیرینه دنیای دو روزه ارزش این ذلت رو نداره
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    آمریکا در عراق پایان یافته باید همه شب مورد حمله قرار بگیرد کوچک مستمر با تللفات کم اما سروصدای بسیار زیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس