ایستگاه صلواتی

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: به منظور ارائه خدمات به عزاداران مراسم خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی، ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در کرمان و مسیرهای منتهی به آن برپا می‌شود.

به گزارش مشرق، نوشاد نوشادی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی سراسر کشور مراسم و برنامه‌های متنوعی را به این مناسبت برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین بلوار کرمان مزین به نام «سردار شهید سلیمانی» شد

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش می‌شود تا با برپایی ایستگاه‌های صلواتی زمینه ارائه خدمات به زائران فراهم شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات به عزاداران مراسم خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی، ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در کرمان و مسیرهای منتهی به آن برپا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور برای برگزاری مراسم سوگواری سردار سلیمانی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی با برگزاری مجالس و مراسم عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی یاد و خاطره سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارند.

پیکر سرداران شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا روز گذشته (شنبه) به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین علی (ع) تشییع و امروز پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس و شهید پرور کشورمان تشییع شد.

قرار است پیکر  پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌صبح فردا (دوشنبه) پس از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران، به سمت میدان آزادی تشییع شود.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به محل تولدش شهر کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی، پیکر ابومهدی المهندس جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف عراق منتقل می‌شود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی متجاوزان آمریکایی و در یک اقدام تروریستی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 2
    تهران که آب هم نمید ملت بخورن
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    باید ضربه اصلی به آمریکا را فردا بزنید یا پس فردا نهایتش
  • RS ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    ماشالله به این جوشش و خروش مردمی
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    الان که آمریکا گستاخی رو از حد گذرونده توقف جایز نیست به این جواب ندی فردا تو خونمون باید جوابشو بدیم جنگ اگر برای شرافت و عزت ما باشه هیچ ایرادی که نداره شیرینه دنیای دو روزه ارزش این ذلت رو نداره
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    آمریکا در عراق پایان یافته باید همه شب مورد حمله قرار بگیرد کوچک مستمر با تللفات کم اما سروصدای بسیار زیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس