اصلاح طلبان نمایه

تعداد معدودی از مدعیان اصلاحات، در اظهاراتی عجیب‌وغریب روحیه ضدآمریکایی مردم و مسئولان نظام را نشانه گرفتند و نشان دادند که نقشی جز جاده‌صاف‌کنی و جری کردن آمریکایی‌ها ندارند.

به گزارش مشرق، بااینکه سه روز از آسمانی شدن سردار دل‌ها می‌گذرد و افکار عمومی جهانیان، اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار را محکوم می‌کند، اما عده‌ای در داخل در مواضعی مشمئزکننده و منفعلانه هنوز در گوشه و کنار، از مذاکره سخن می‌گویند؛ عده‌ای که به نظر می‌رسد نقشی جز جاده‌صاف‌کنی و جری کردن آمریکایی‌ها ندارند.


شایان‌ذکر است که در ماجرای ترور سردار سلیمانی از سوی آمریکاییان تروریست، بخشی از مدعیان اصلاحات با انتشار بیانیه‌ها و پیام‌های تسلیت سعی کردند با افکار عمومی همراه شوند، بخشی از آنان هم سکوت اختیار کرده و یا حداکثر بی‌آنکه آمریکای جنایتکار را محکوم کنند و یا مثل تمام کاربران ایرانی هشتگ «انتقام – سخت» بزنند، صرفاً به پیام‌های تسلیت اکتفا کردند اما تعداد انگشت‌شماری از آنان که سودای احیای برجام و یا اندیشه غرب‌گرایی را در سر داشته و دارند، بازهم پیاده‌نظام و بلندگوی ترامپ شده و در اظهاراتی عجیب‌وغریب درصدد تعدیل روحیه ضدآمریکایی مردم و مسئولان نظام برآمده‌اند.


نماینده لیست امید: با آمریکا مذاکره کنیم!


شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفت‌وگو با یک سایت خبری درباره پیامدهای شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه گفته است: شهادت قاسم سلیمانی باعث انسجام بیشتر مردم منطقه شده است، همان‌طور که مشاهده کردید در کشورهای منطقه و حتی آفریقا و هندوستان هم مراسم خودجوشی علیه اقدام تروریستی آمریکا انجام شد.


اما نکته ماجرا که به نظر می‌رسد اراده‌ای مرموزانه هم سعی در رسانه‌ای کردن آن داشته، آنجاست که وی در پاسخ به این سؤال که بهترین پاسخ به جنایت آمریکا چیست، عنوان کرده است: «پیشنهاد من، خویشتن‌داری و مذاکره بین ایران و آمریکا است!»


بی‌مقدار در پایان گفته است: «امیدوارم جنگی بین دو کشور رخ ندهد، زیرا پیروزی در برابر آمریکا و هم‌پیمانانش یعنی انگلیس و فرانسه کاری سخت به نظر می‌رسد!»


این در حالی است که بعد از خبر شهادت سردار سلیمانی، یکی از مهم‌ترین و پربحث‌ترین موضوعاتی که کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی همگی بر آن اتفاق‌نظر داشتند، محکوم کردن حامیان مذاکره با آمریکا بود.


واکنش جوانان غیور تبریز به بی‏مقدار


جمعی از جوانان غیور تبریزی روز گذشته با تجمع مقابل دفتر این نماینده مجلس به این موضع ذلیلانه وی اعتراض کردند. تجمع‌کنندگان شعارهای «مرگ بر منافق» و «اینجا سفارت آمریکا در ایران» سر دادند و پرچم آمریکا را بر درب دفتر وی نصب کردند. تجمع‌کنندگان با در دست داشتن عکس‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی خواستار انتقام سخت از عاملان این جنایت شدند.


دبیرکل حزب اتحاد ملت: «انتقام» نه، «وعده انتقام» آری!


گفتنی است که علاوه‌بر اظهارات این نماینده اصلاح‌طلب، ادبیات حاکم بر یادداشت دبیرکل حزب اتحاد ملت هم قابل‌تأمل به نظر می‌رسد.


علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت روز شنبه در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «کارکرد وعده انتقام سخت» نوشت: «مقام معظم رهبری وعده انتقام سخت داده‌اند و طنین آن در گفتار نظامیان و به‌خصوص فرماندهان سپاه و کسانی که خود را پیرو ولایت می‌نامند تکرار می‌شود. انتقام‌جویی، ساده‌ترین و طبیعی‌ترین واکنش نسبت به این جنایت است و شاید نشود آن را نفی و تخطئه کرد اما وعده آن می‌تواند کارکرد دیگری داشته باشد.»


شکوری راد بین «انتقام» و «وعده انتقام» تفکیک قائل شده و به‌طور تلویحی می‌گوید «بلوف» زدن بهتر از «عمل کردن» است! او نوشته است: «تندروها کسانی هستند که بیش از بقیه بر آتش جنگ انتقام‌جویانه می‌دمند» و «خردورزانه‌ترین و دوراندیشانه‌ترین کار همان‌طور که در بیانیه مرجعیت عالی عراق آمده بود خویشتن‌داری و جلوگیری از شعله‌ور شدن حالت برانگیخته و بحران کنونی است.»


شکوری راد اضافه کرده است که «باید بدون توجه به هیاهوی تندروها و ترغیب آنها به تعجیل در واکنش، خویشتن‌دارانه بر وعده انتقام سخت تأکید کرد» و «این سرمایه نمادین (شهید حاج قاسم سلیمانی) را با عصبانیت و به‌پای انتقام‌جویی محض تباه نکنیم.»


بیانیه مدعیان اصلاحات و القای هراس و ناامنی


بر اساس همین تحلیل بود که جمعی از مدعیان اصلاحات در بیانیه‌ای تأکید کردند «مسئولان کشورمان از افتادن در دامی که جنگ‌سالاران آمریکایی و اسرائیلی پهن کرده‌اند، پرهیز کنند» و «مسئولان حفظ امنیت عمومی و ملی و نیز آبادانی و رفاه ملت را بر هر موضوع دیگری اولویت دهند.»


در بیانیه روز شنبه جمعی از اصلاح‌طلبان، ضمن تسلیت ضایعه تأسف‌بار شهادت سپهبد سلیمانی به ملت ایران، نیروهای مسلح میهن و خانواده این عزیز، آمده است: «ما امضاکنندگان زیر حمله تروریستی روز گذشته دولت آمریکا را که منجر به شهادت سردار رشید قاسم سلیمانی شد و با تیره‌تر کردن چشم‌انداز صلح در منطقه پرآشوب خاورمیانه، راه بر ماجراجویی، تشدید تنش‌ها و تخاصم بیشتر گشود، قاطعانه محکوم می‌کنیم و از دولت‌ها و ملت‌های جهان می‌خواهیم با نشان‌دادن واکنش مؤثر سیاسی و حقوقی علیه جنگ‌افروزی کاخ سفید، از احتمال بروز جنگی جدید در منطقه ما بکاهند.»


این بیانیه افزوده است: «ما همچنین مسئولان کشورمان را به پرهیز از افتادن در دامی که جنگ‌سالاران آمریکایی و اسرائیلی برای ایجاد اختلال در روند طبیعی تحولات در ایران و گسترش بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه و فروش سلاح بیشتر پهن کرده‌اند، دعوت می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم با این جنایت مصیبت‌بار، هوشیارانه و همه‌جانبه مواجه شوند و حفظ امنیت عمومی و ملی و نیز آبادانی و رفاه ملت را بر هر موضوع دیگری اولویت دهند.»


محمدرضا خاتمی، محسن آرمین، ابراهیم اصغرزاده، جواد امام، محسن امین‌زاده، علی تاجرنیا، مصطفی تاجزاده، حمیدرضا جلایی‌پور، سعید حجاریان، عبدالله رمضان‌زاده، پروانه سلحشوری، محسن صفایی‌فراهانی، غلامرضا ظریفیان، فیض‌الله عرب‌سرخی، علیرضا علوی‌تبار، فخرالسادات محتشمی‌پور، علی مزروعی، عبدالله مؤمنی، عبدالله ناصری و... از امضاکنندگان این بیانیه هستند.


عده معدودی از اصلاح‌طلبان باآنکه در ظاهر اقدام تروریستی آمریکا را محکوم نموده‌اند اما مواضعشان حاکی از نکات قابل‌تأملی است؛ اولاً آنان صریحاً اعلام می‌کنند که با خواست مردم مبنی بر انتقام سخت مخالف هستند و ثانیاً این عده از مدعیان اصلاحات با ادبیاتی که در واقع درصدد القای ترس و ناامنی است، نشان دادند صرفاً بلندگوی ترامپ بوده و جز خدمت‌رسانی به هیئت حاکمه آمریکا، رسالت دیگری ندارند. پیشنهادهای عجیبی مانند تشکیل موسسه صلح قاسم سلیمانی به عنوان انتقام سخت از آمریکا، یکی از نسخه‌های این جماعت است که مشخص نیست از کجا به آنها دیکته می‌شود.


شایان‌ذکر است برخی احزاب اصلاح‌طلب در پی شهادت سپهبد سلیمانی، بیانیه‌هایی صادر کردند اما تنها عده معدودی از چهره‌های رادیکال این جریان هستند که گویا با برخی فعالان رسانه‌ای اپوزیسیون فارسی‌زبان تقسیم‌کار کرده‌اند و بسیار روشن است که این واقعیت نباید از چشم افکار عمومی و البته متصدیان حوزه امنیت پنهان بماند.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • سهیل IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    47 36
    بنظرم انتشار اینگونه مطالب، فایده آیی جز انشقاق ملت واحد ایران ندارد. ملتی. که بارها و بارها در عقبه های سیاسی و اقتصادی و ... صرفه نظر از هر گونه خط و مشی سیاسی، یکدل و یکصدا از آرمان های ایران عزیز و نظام مقدس دفاع کرده و همواره محکمترین پشتوانه انقلاب و نظام بوده اند. بهتر است امروز منافع مشترک را که همان وحدت کلمه است را در راس قرار دهیم و به دنبال تفرقه افکنی نباشیم.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      49 22
      وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم‌. با پایان مراسم تدفین حاج قاسم در کرمان شاهد اولین پاسخ سخت ایران خواهید بود.زمان موعود نزدیک است.
    • حجت IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      46 16
      تفرقه آن لجنیست که جان به جانش کنی بازم دلش نوکری اجنبی را می خواهد
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      20 5
      خلافت از آن مستضعفین است؛ ان شاءالله.
    • سرباز حاج قاسم IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      22 2
      کشور بزرگ ایران همواره مهد سرداران ونام آوران بوده اما بهر حال درهر دوره ای افرادبی مقداری مانندشیخ خزعل وتقی زاده ها وامثالهم راهم تجربه کرده است.اقیانوس علاوه بر مروارید ،اختاپوس نیز دارد.
    • عربی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      8 1
      از نظر شما گفتن اینجور کلمات توسط افساد طلبان اشکال نداره و فقط انتشارش عیبه???
  • علی GB ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    59 9
    بابا اون بی مقدار اندازه درک و فهم خودش حرف زده باید فامیل اون را بگذارند بی عقل یا بی فکر یا نخ تعطیل یا چیزی در این مایه ها . کلا" بی مقداری .
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      35 14
      از بس که دراین چند سال در مقابل غرب وادادند و بی عرضه بودند اونها انقد گستاخ شدند اون بی مقدار بی مقدار فکر کرده آمریکایی که براحتی شخصی مثل سردار رو ترور میکنه برای توی بی مقدار فرش قرمز پهن میکنه؟بهت توصیه میکنم قسمت آخر سریال مختار رو بارها و بارها ببین مگه چیزی یاد بگیری
    • قاسم سلیمانی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      28 10
      حضرت علی ع می فرمایند نه مرگ انقدر ترسناک است ونه زندگی انقدر شیرین که انسان پا روی شرافتش بگذارد
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    30 19
    استشهادی چاره کار آمریکاست.. من هم آماده ام
  • عارف IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    50 53
    کیهان متاسفانه شما خیلی افراط گرایانه برخوردمیکنید اینجور نگید بابا بخدا فقط باعث تفرقه اید تورابه حرمت خون این شهدا برطبل دشمنی بابرادران خود نکوبید.حالایکی یه غلطی کرده شماچرا اینقدبزرگش میکنید
    • سید IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      25 38
      این بزدلان و ترسوهای بیانیه امضاء کننده بهتر بود برای شاه سلطان حسین وزیر و سردار می شدند!
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      22 27
      این جنگو شما به اصطلاح معتدلا آوردین دشمنو شما با ترستون جری کردین همتون تو خون حاج قاسم شریکین
  • م AU ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    48 20
    اینها همان همدستان آمریکا برای ترور قاسم سلیمانی بودند
  • سام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    47 15
    واقعا بی مقدار است!!!!هیچی براش نمونده،بدبخت بیچاره.
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    18 17
    بگید .. بزارید بگن هرچه بیشتر این وطن فروشان حرف بزنند بهتر شناسایی میشن.. انتخابات انتقام سختی از آنها میگیریم
  • حامد IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    27 8
    مرگ بر آمریکای جنایتکار و حامیان داخلی اش/ نگذارید انتقام رو ابتدا از شما خیانتکاران داخلی آغاز کنیم
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    14 12
    اینها خودشون باید حساب و کتاب کنند و بروند
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    18 4
    خدا ازتون نگذره .. ما که نمیگذریم از خون سلیمانی
  • هموطن IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    32 26
    اینا رو دستگیر کتید تا بفهمن با کی طرفن اشغالا
  • NZ ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    21 12
    به خداوندی خدا قسم که خیانت می کنید اگر اجازه دهید این خائنین نفوذی و جاده صاف کن غرب در داخل مسیر انتقام را منحرف کنند. این خاک و وطن هر چه درد کشیده از نفوذیها بوده. تو رو به فاطمه زهرا (ص) انتقام سختی بگیرید که این انتقام باید چند بعدی باشد تا تمام پتانسیل دشمن و نچه ها یش را محو کند.
  • سپهر IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    30 16
    من خودم سالهاست كه افكار اصلاح طلبانه دارم اما با چنين ننگى و نكبتى تا كنون مواجه نشدم . بايد به آقايون گفت : واى بر شما ! مگه نمى بينيد زدند شاخ مونو توى منطقه شكستند ؟! ميگيد مثل بزدل ها و نامردها صدامون درنياد ؟! زندگى با ذلت چه ارزشى داره ؟! فردا روزى مگه ميتونيم توى منطقه - لااقل - سرمونو بلند كنيم ؟! اف بر اون حياتى كه همراه با حقارت باشه
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      14 12
      اصلاح طلبی ینی سرمایه امریکا بودن در ایران و ننگ بر اصلاح طلبان که تا حالا یک اصلاح طلب وطن پرست ندیدم.شما هم اگر وطن پرستی خطت رو عوض کن تا به ننگ اینها دچار نشوی
  • محمد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    26 13
    باید خیلی بی مقدار باشیم که غرت فروشی کنیم. بیش از صدساله هر غلطی خواستن با ایران و مردم ایران کردن و از روی ناچاری یا ترس و خیانت فلانو دوله ها و بیسار والمله ها سکوت کردیم اما حالا که به برکت خون شهدا قدرت ما از گذشته بیشتر شده ننگ بر ما اگر بزاریم این قاعده یک باره دیگه تکرار بشه. انتقام سخت وسلام.
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    12 16
    اینا یادشون باشه بعد آمریکا انتخابات با اینا کار داریم
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    14 8
    نفهم تا آخر نفهمه. کاریش نباشین.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    16 11
    مرگ بر سازشکار ، مرگ بر ترامپ
  • محمد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    12 4
    از هم پالکی های داخلی امریکا نباید غافل شویم
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    12 11
    مردم قهرمان تبریز تابلوی نمایندگی این بی مقدار رو در تبریز پاره کردند
  • سحر IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    9 24
    بزدلهای ترسو اگه اینچنین است یاران امام حسین هم باید میگفتند ما که فقط 72 نفریم؟ کمی بصیرت داشته باشید با حرفهای نیشدارتون داغ مردم تازه نکنید....
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    10 1
    خدا لعنت کند اونایی که حاضر نیستند حرف حق بشنوند
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    8 21
    ای وای ... هر سری یاد حاج قاسم میفتم گریه م میگیره
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    10 5
    اسمش روش هست " بی مقدار"
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    10 6
    بیشرفها حجالت هم نمی کشن.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    10 4
    به نظر من همین خائنین مسئول مرگ سردار قلب ها هستن...
  • RU ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    8 10
    پس چرا کسی تو دهن این خائنین و پایمال کنندگان‌خون شهدا نمی زند.
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 12
    فعلا باید بر روی دشمن متمرکز شویم این صحبتها بماند برای بعد..
    • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      12 4
      اینها هم دشمن هستند فرقی با ترامپ ندارند بلکه بدترند چون منافقین بدتر از کفارهستند
  • مرتضی IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    13 13
    خطاب به همه امضا کنندگان این بیانیه : اگر اعضای خانواده های شما ترور شود آیا باز هم همین گونه نظر می دهید ؟ در ضمن اگر آبادانی و رفاه ملت بر هر موضوعی اولویت دارد پس شما نمایندگان تا حالا باید به گونه ای رفتار می کردید که وضع رفاهی و معیشتی مردم بهتر شود ولی متاسفانه فقط ادعا می کنید . ضمناً همه انسان ها طعم مرگ را خواهند چشید چه در بستر مرگ و چه در میدان جنگ . عزت و غرور را نمیشه فدا کرد .
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    10 5
    آدمای احمق و وطن فروش در همه دوران وجود دارد وانسانهای وارسته نیز هم گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم . اصلاح طلبان بلند گوی ترامپ و روباه پیر اند که هنوز هم وق وق میکنند که شاید تکه استخوانی نصیب شان گردد
  • عبدالرضا IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    7 3
    وقتی که ما آسوده بودیم شیران وقهرمانان این آب و خاک با دشمنان می جنگیدن حال که رفتن همگی می جنگیم تا دشمن نیاساید خون شهیدان قلب ایستاده تاریخ را دوباره زنده کرد و بیداریم که دشمن روی آرامش نبیند
  • gh IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    13 11
    دوباره همین خائنان وارد مجلس بعدی میشوند و مملکت و زندگی ملت را به گند و فنا میکشند . این خائنین بی مقدار باید در ملاء عام اعدام شوند.
  • علی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    6 8
    بخدا قسم اگه پاسخ قاطع و سختی که چند روز هسن شعارش را میدهیم ندهند من به اصل نظامم شک خواهم کرد ، مگر نه اینکه یکی از وظایف نظام حفظ عزت و غرور ماست جگرمان را خون کردند جگرشان باید خون شود حتی به قیمت جانم -..
  • علیمحمدی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    11 10
    پس دستگاه قضائی ایران چه میکند؟چرا این آشغاها را جمع نمی کند وبه آشغالدانی بیاندازد؟ بابا ترامپ همنها هستند که در خانه ما غاصبانه نشسته اند.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      2 3
      این تاریخ شروع دوران طلایی مقاومت خواهد بود
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    8 10
    عر و عور این ترسویان بخاطر منافع خودشان تاقیامت هست ...اینها اصلاح شدنی نیستند . شک نکنید که بعضی از اینها مقابل امام مهدی (ع) هم خواهند ایستاد .المنافقون اشد من الکفار
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    4 0
    وحدت کلمه در برابر دشمن بیرونی امروز این وظیفه ماست
  • سید IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    6 11
    مشروعیت حکومتها از عمل کردشان به مطالبات طرفداران خود مورد تائید قرار میگیرد . امید واریم امام خامنه ای باگرفتن انتقام سخت و به اندازه انتظار مردم این مشروعیت را تا ظهور امام زمان تثبیت نمایند .انشاءالله.
  • مصطفی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 0
    اصلاح طلب نیستند که یک مشت منافقن اگر اون روزی که هواپیمای مسافر بری مارو زدن ما یک درس بزرگ به آمریکایی ها داده بودیم حالا سردار زنده بود . مردم ایران را ذلیل نکنید. ما تا آخرین نفس در کنار رهبری خواهیم بود . حتی اگر جنگ با آمریکا باشد. بزدلها را به حال خود بگذارید . کشور راهم نتوانستند اداره کنند.
  • احمد IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 8
    همه آماده ایم با جان ودل تحت امر امام المسلمین خامنه ای .مثل دفاع مقدس .تاکشتن آخرین امریکایی در منطقه.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    6 12
    خداازشما ترسوها نگذرد که هرچه ما میکاریم شما لگدمال میکنید
  • ایمان IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 8
    کاش یک جو غیرت داشتن بعضی‌ها. مطمئنم اگه آمریکایی ها مادر و خواهراشون هم ببرن یا پدر و فرزندانشان رو بکشم هم، فرقی براشون نداره مثل عروسک سخنگو فقط یک جمله تو حفظشان هست. اونم اینکه باید مذاکره کنیم. بلاهت و کوته فکری هم حدی داره. شما اگه فقط یک گزینه دارید بنام مذاکره، ملت ایران گزینه های زیادی دارن و یکی توجیه گستاخانه هست.
  • محسن IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    6 12
    جناب شکوراد اگه سردار دلها وسرباز ولایت هم مثل شما فکر می کرد امرو زحماسه جهانی به پانمی کرد ذلت وخواری حدی دارد شرم باد براین زندگی ذلت بار وتباه انگیز شما
  • بنده خدا IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 12
    با سلام هر کس فردا سر ترامپ برامان بیاره ۸۰ میلیون دلار پاداش از طرف جمهوری اسلامی دریافت کند (هر ایرانی یک دلار ) لطفا به تمام زبانها و به سراسر دنیا مخابره شود تا درس عبرتی شود برای عربستان واسراییل
  • سقا IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 9
    اصلاح طلبها با بیانیه امروز حالم به خم خورد از این که این قدر بی غیرت هستند .تمام کشور به لجن کشیدید
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 8
    با سلام هر کس فردا سر ترامپ برامان بیاره ۸۰ میلیون دلار پاداش از طرف جمهوری اسلامی دریافت کند (هر ایرانی یک دلار ) لطفا به تمام زبانها ترجمه و به سراسر دنیا مخابره شود تا درس عبرتی شود برای عربستان واسراییل لطفا کنکم کنید این مطلب به تمام دنیا برسه
  • RU ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 3
    دهانشان را لجن مال می کنیم. رفتار آنها باعث جرأت پیدا کردن آمریکا شد.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 18
    عجب شهید با برکتی..
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 4
    اصلا" خبرهای این افراد، بی مقدار و سایر فتنه گران را پوشش ندهید. شما سیل عظیم ملت را نگاه کن. اینها وضعیتشون کاملا" معلومه. بازنشر نیازی نیست.
    • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      1 4
      البته این برای شناسائی این کثافتها از طرف مردم است
  • محمود IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 2
    درود بر سردار سلحشور ایرانی و چهره بین المللی سردار دلها و تمامی عاشقانش و مرگ بر خط نفاق و سازش و مرعوبین شیطان بزرگ که شأن و منزلت ایرانی اسلامی را حفظ نمیکنند و از شرافت ملت قهرمان دفاع نمیکنند ما بعنوان جبهه مقاومت امت اسلامی نباید به افکار پوشالی این گروه دنیا طلب توجه کنند و باید انتقام سردار شهید را از سردمداران آمریکای جنایتکار بگیریم
  • رضا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    شاید آمریکا از توان تسلیحاتی بالایی بر خوردار باشه ،اما شما یک آمریکایی رو پیدا کنید که حاضر بشه پای برهنه از میدان مین عبور کنه وبا از خود گذشتگی راه رو برای همرزمانش بافدای جانش باز کنه ،الان این شهروندان و سران آمریکا هستند در ترس و وحشت بسر میبرند ،شما اگر میترسید میتوانید اموال خودتون رو جمع کنید و به دیگر دوستانتون در خارج از کشور بپیوندید
  • روح اله IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 2
    با سلام و وقت بخیر به تمام زحمت کشان عرضه خبر آقای بی مقدار تحلیل درستی از توان نظامی آمریکا و ایران ارئه می کنند ولی ما نیازی به چنین مسئولانی در کشور امام زمام (ع) نداریم. فرهنگ شیعه با پرچم سرخ اباعبدالله الحسین ( فرهنگ شهادت) زنده است و با پرچم سبز امام زمان امیدوار باقی می ماند. در ثانی تاریخ ادیان الهی پر از تمام تنگناهایی است که دشمن برای ادیان الهی درست کرده و مومنین با توکل بر خداوند بینی دشمن را بر خاک مالیده و راه مقدس خویش را ادامه داده اند. این انقلاب فلسفه وجودیش پیروزی دست خالی بر ابر قدرت های زمان بود و هست. مسئول غیر انقلابی به درد کشور انقلابی نمی خورد . انقلابیون با تجهیز خود به تخصص های لازم باید کشور را به سمت تعالی و پیشرفت برسانند. انسان مومن شاید در برهه هایی از زندگی مشکلاتی تحمل کرده ولی زندگی سرشار از خیر و برکت و عزت و آبرو و مرگ شرافتمند برای آنها بوده است. ترسو و بزدل نباشیم و با توکل بر خداوند کاخ فرعون زمان را به آتش بکشیم. خداوند یاریگر موسای زمان خود خواهد بود. ظهور امام زمان به زودی فرا خواهد رسید و نیروهای غیب از لشگر ترس فرشتگان و جنیان به کمک لشگر مومنین خواهند شتافت و طاغوت را در هم خواهند شکست و تا قیامت طاغوت سر بلند نخواهد کرد. خداوند با برکت دادن خون شهیدان عزیز علی الخصوص حاج اسم سلیمانی قیام نماینده خویش امام زمان (ع) را آغاز کرده و ما لیاقت یاری حضرت را ان شا الله خواهیم داشت. تحلیل صد من یه غاز اصلاح طلبان به درد لای جرز برجام می خورد بروند و دوباره مشق سیاست کنند که تدبیرشان و تیرشان در تاریکی به سنگ طاغوت خورد.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 23
    بی مقدار عجب اسم با مسمائی واقعا بی مقدار است و ارزش نمایندگی و جواب به این اراجیفش را ندارد. درود بر امت شهید پرور تبریز که همین دیروز با این بی ارزش وبی مقدار تسویه کردند.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    ما هم اصلاح طلبیم اما اصلاح طلب در اقتدا به سالار شهیدان که فرمود انی خرجت لطلب الاصلاح فی امت جدی ... و انتقام گرفتن از متجاوز و نترسیدن از انتقام سیره اهل بیت ع بوده و هست اصلاح کردن بلاد مسلمین و اخراج کفار حربی سیره علی ع و اهل بیت ع بوده و هست و با خروج مهدی عج عملی میشود به طور کامل ... انتقام سخت ، رسیدن به انتهای زنجیر مقدمات ظهور است ... ما مهدی را می خواهیم و تا قیام نکنیم آن هم همگی .... ظهوری نمیشود ... و زمان آن وعده روایات پرچم های خراسان است ان شا الله .....
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 10
    اینها وطن فروشند. مرگ بهتر از این زندگی است که دشمن هرکاری دوست داشت با تو بکند و تو براش نوکرتم چاکرتم بگی
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 8
    سؤالم اینه، پس تصمیم گیرنده این کشور چه کسی است؟ اگر شورای امنیت کشور تصمیم قاطع گرفته چه دلیل دارد کنجره های کثیف صدایشان را خلاف جهت بلند کنند چه کسی باید قانون کشور را به اینها بفهماند که عامل اختلاف و فتنه انگیزی هستند انتظار داریم مسولین امنیت برخورد جدی کنند
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    حاج قاسم روحت شاد انتقام سخت خواسته ماست والسلام
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 18
    خدایا به حرمت خون این شهدا این بی‌مقدارها را رسوا کن اکثر اصلاحطلبها و بعضی اصولگراهای مذبذب همینطور بی‌مقدار هستند
  • ایمان IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 4
    چه اسم برازنده ای داره! واقعا نزد ملت سلحشور و غیور ایران اسلامی خیلی " بی مقداره"
  • سرباز کوچک سردار IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 18
    انتقام از عناصر داخلی شریک در شهادت سردار سلیمانی هم به موازات انتقام از استکبار سر لوحه منتقمین قرار دارد.
  • NL ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 9
    خدایا روز انتقام خودت را جلو بینداز..
  • حسين DE ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 9
    آقاى شهاب الدين واقعا" نام فاميلى با مسمائى دارى، خيلى بى مقدارى = يعنى خيلى بى ارزشى.
  • رحمت عیدی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 4
    آنگاه که در کوس جنگ نواخته شود مرد از نامرد شناخته میشود،مردم نامردان را بشناسید
  • الف IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    همانند اسمش این آدم بی مقدار است ، آدم بی مقدار از این حرفها می زنند ، آدم بی مقدار زندگی با زبونی و زلت را به شهادت و ایثار ترجیج می دهند . این بی مقدار را این دفعه باید از مجلس بندازیم بیرون . آقای بی مقدار من تورا می شناسم و از اول بی مقداری تورا دیده ایم . تو هم مثل همپالانت برو به جهنم .
  • صلاح الدین IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 1
    آقایون و خانمهای افساد طلب، در خصوص فروش بیشتر سلاح از جانب آمریکا نگران نباشید. چون قرار است قدم اول انتقام، ازاله آمریکایی‌ها از منطقه باشد. در نتیجه فروش و کاربرد سلاح هم کم خواهد شد. و منطقه آرام خواهد شد. راستی بهتره شما زودتر دنبال ویزایتان باشید. البته اگر هنوز پاسپورت آمریکاییتون نیومده.
  • احمد IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 0
    اسهال طلبان وطن فروش بدانند که آمریکا جایی در این کشور ندارد. همون فامیلی بی مقدار زیبنده شما هاست
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    لعنت خدا بر بزدلان و خائنان که چیزی جز خودشان برایشان مهم نیست
  • FR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 0
    خودش ثابت کرده بی مقداره !
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 0
    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    وعده دنیا دادن حرفه اصحاب معاویه است. انتقام بسیار گسترده تر خواهد بود. آسیاب به نوبت!
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    دلواپس و ترسو شمایید لعنتیها
  • بسم الله IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    موسسه صلح! به نام سردار غیرتمندی که در صف اول مبارزه ایستاده است و بر خط الراس خاکریزها گامهای بلند برمیدارد نسخه عجیبی است که در کاخ سفید پیچیده شده است و نوکران و جیره خواران داخلی تجویز میکنند!!!
  • منوچهر IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 2
    از اول بدنیا آمد بی مقدار بود. مردم تبریز دیگر بی مقدار را مایع خجالت شهرشان بدانند. واقعا خجالت نمی کشند ترسوها.
  • سید IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 0
    از اسمش معلومه : بی مقدار - بیمقدار - بی مقدار ؛ از یه بی مقدار چه انتظاری دارید ؟؟؟ !!!!
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    بعضی ها راحت وطن فروشند...فقط.
  • DE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    مدعیان اصلاح طلبچی این واقعه بوجود آمده و شهادت نور چشمان ما را بهترین موقعیت موج سواری و ارایه خدمت به کدخدایشان قرار خواهند داد .متاسفانه این عروسکهای خیمه شب بازی غرب آزادی اسلامی انسانی را با دمکراسی مسخره و هرز غرب عوضی گرفته اند .
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    هر کسی حرف از مذاکره زد از پا تو خیابان انقلاب آویزانش کنین. بدجور خشمگین هستیم. نزارید قسمت ناچیزی از خشممان رو برای عاشقان کدخدا هزینه کنیم
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 1
    این نماینده آذر شهر فامیلی شخصیتش رو نشون میده
  • رضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    تا اصلاح طلبان در مملکت باشند آمریکا از تمام جزئیاتمون در داخل خبر داره بخدا اگر الان کشمیری و بنی صدر هم حضور داشتند اونها هم اصلاح طلب بودند اما به برکت دولت روحانی ریشه شون داره خشک میشه و خودشون هم میدونند و الکی دست و پا میزنند....علی برکت الله
  • ساسان IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    اسم بی مقدار برازنده اوست
  • حسين IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    بي غيرتي اطلاه طلبان به سردمداري روحاني و ساير عناصر بي مقدارشان باعث شهادت سردار سليماني و پررو كردن آمريكا شدند خاك برسراصلاح طلباان
  • رضا GB ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    خدا شما را لعنت کند شما کثافت ها شما نوکر امریکا وشریط جنایت امریکا واسرائیل هستید ننگ بر شما
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    کاخ نشینی به مزاقشون خوش آمده.باید اولین موشک و تو سر و کاخ همین ها زد که خون مردم و تو شیشه کردن.
    • نوید IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      0 0
      سلام برادران عزیز باور کنید در این چند روز بهشت را دیدم برای اینکه از یک طرف خون شهادت حاج قاسم ملت را متحد کرد و دوم اینکه خوی وطن فروشی و خائنانه اصلاح طلبان را بیش از پیش به رویمان آورد برادران شما را به خدا و خون پاک شهیدان قسم میدهم این انقلاب فقط با سلیمانی ها در رکاب حضرت آقا به اهداف میرسد نه با افکار غرب گرایانه و لیبرالیسم پس بپا خیزید و در برابر این افکار بایستید والسلام و علیکم و رحمانه االلاه و برکاته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس