دریادار حبیب‌الله سیاری

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز یکشنبه با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار  اسماعیل قاآنی به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، را تبریک گفت.

در پیام وی آمده است: با گرامیداشت یاد و خاطرات سردار دلاور سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان دلیر و ولایتمدار وی، انتصاب جنابعالی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان از اعتماد فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) به شما و حاکی از لیاقت، تعهد، اخلاص، کاردانی و اشراف کامل آن برادر انقلابی به ماموریت های آن نیرو دارد را از صمیم قلب تبریک می گویم.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: بی تردید، با فرماندهی شایسته و تجارب ارزنده حضرتعالی که در همراهی با سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالیان متمادی حضور در جبهه مقاومت کسب نموده اید، در اجرای ماموریت های خطیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش توفیق خواهید داشت.

سیاری در این پیام تبریک، موفقیت و سرافرازی وی در ادامه مسیر متعالی تقویت جبهه مقاومت، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت، رهبری و فرماندهی حکیمانه حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) را از خداوند منان خواستار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس