حسین پورحمیدی

دروازه بان استقلال گفت: همه بازیکنان تیم آقا فرهاد را قبول دارند و شک نداشته باشید که باز هم به صدر جدول برمی گردیم.

سرویس ورزش مشرق - دروازه بان دوم استقلال که از بچگی طرفدار این تیم بوده و از دوستداران فرهاد مجیدی است درباره اتفاقات اخیر به ویژه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی حرف زد.

حسین پورحمیدی در گفت و گو با مشرق، در ارتباط با احتمال حضورش در اردوی تیم فوتبال امید در تایلند و تحویل مدارکش به فدراسیون هم دلایل این اقدام را بیان کرد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* تعطیلات خوش گذشت؟ خوزستان رفتی؟

- من که فقط دو روز استراحت کردم. بقیه را در اردوی تیم امید بودم و بعد هم خودم به سالن می رفتم و تمرین اختصاصی داشتم.

* با بهزاد غلامپور در ارتباط بودی؟

- نه زیاد! اوضاع باشگاه و کادرفنی طوری بود که ما هم صبر کرده بودیم تا ببینیم تکلیف چه می شود.

* استراماچونی هم که رفت! کمی زود نبود؟

- به هر حال شرایط فوتبال حرفه ای گاهی ایجاب می کند که مثلا فقط یک نیم فصل با یک مربی یا یک بازیکن کار کنید و بعد همه چیز تغییر می کند. در این مدت که با استراماچونی کار می کردم هرگز بی احترامی از او ندیدم. روزهای خوبی با او داشتیم و برایش آرزوی موفقیت می کنم. زود و دیر بودنش را مسئولان باشگاه تشخیص می دهند من بازیکنم و وظیفه ام است برای تیم استقلال تمرین و بازی کنم.

* نظرت درباره حضور فرهاد مجیدی چیست؟

- خیلی خوشحالم شاگرد فرهاد مجیدی شدم. دیدن مجیدی از نزدیک آرزویم بود. اینقدر فوتبالش را دوست داشتم که همه مسابقاتش در الغرافه را هم می دیدم. فرهاد یکی از بهترین بازیکنان استقلال در تاریخ این باشگاه بوده که گلهای مهمی هم به پرسپولیس زده است.

* او را از نزدیک دیده ای؟

- بله! در بازیهایی که با استقلال به اهواز می آمد یکی دو بار به استادیوم رفته بودم ولی از نزدیکِ نزدیک آن زمانی بود که سرمربی تیم المپیک شد و مرا دعوت کرد وقتی رفتم سر تمرین خیلی خوشحال بودم که او را می بینم.

* خاطره ای از مجیدی نداری؟

- نه! من خیلی بچه بودم که او بازی می کرد. ولی آن روز را یادم هست که در استادیوم آزادی با لباس الغرافه اخراج شد و پیراهنش را درآورد و عدد 4 را به تماشاگران پرسپولیس نشان داد.

* فکر می کنی بتوانید با او در دور برگشت 5 امتیاز از دست رفته در سه بازی آخر را جبران کنید؟

- قطعا این اتفاق می افتد. همه بازیکنان تیم آقا فرهاد را قبول دارند و شک نداشته باشید که باز هم به صدر جدول برمی گردیم.

* به اردوی تیم امید دعوت شدی؟

- بله! البته وقتی خطم زدند اصلا ناراحت نشدم و حسودی نکردم که چرا مرا نبردند ولی خیلی دعا کردم تا بتوانم باز هم به اردوی این تیم دعوت شوم. تا اینکه گفتند یکی از دروازه بانان مصدوم شده و باید به تایلند بروم.

* خبر شهادت سپهبد سلیمانی را از چه طریق شنیدی و چه حالی شدی؟

- من خواب بودم. صبح برای نماز بیدار شدم و دیدم چند تا از دوستانم پست گذاشته اند و عکس سردار را زدند ولی خواب آلود بودم و جدی نگرفتم و باز خوابیدم. ولی وقتی ساعت 8 بیدار شدم و از اخبار شنیدم هنگ کردم. شوکه شدم. اصلا باورم نمی شد کسی بتواند به سردار آسیب بزند. او خیلی شجاع بود و می رفت وسط داعشی ها نماز می خواند.

* چقدر از او شناخت داشتی؟

- کاملِ کامل نمی شناختمش. سردار بیشتر خارج از ایران بود و فقط همین را می دانستم که اسمش لرزه بر تن داعشی ها می انداخت. شنیدم یکبار در کردستان عراق تنها بین داعشی ها قرار گرفته بود و دوستانش گفتند نمی توانند برای کمک بروند ولی سردار گفته بود خودم برمی گردم و یکی دو ساعت بعد به نیروهایش ملحق شده بود. واقعا از این اقدام ترامپ تعجب کردم. سردار سلیمانی داعشی ها را در این منطقه از بین برد و به این همه کشت و کشتار پایان داد و به جای اینکه به او جایزه بدهند که دردسر خیلی از کشورهای منطقه را از بین برد ترورش کردند. قطعا ترامپ تقاص این خون ریخته را می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 5
    این هم یه چیزی راجع به فراکسیون امید مجلس شنیده
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    3 1
    تو کابوس تمام لنگیایی اهای فرهاد مجیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس