سناتور الیزابت وارن

کاندیدای ریاست جمهور آمریکا تهدید تازه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن مراکز فرهنگی ایران را تهدید به مرتکب شدن جنایتی جنگی خواند.

به گزارش مشرق، الیزابت وارن، سناتور آمریکایی و کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به تهدید جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، در صفحه توییترش خطاب به ترامپ، نوشت: تو تهدید می‌کنی که جنایت‌های جنگی مرتکب شویم. ما سر جنگ با ایران نداریم. مردم آمریکا خواهان جنگ با ایران نیستند. این دموکراسی است. تو نمی‌توانی جنگی را با ایران آغاز کنی و تهدیدهایت، نظامیان و دیپلمات‌هایمان را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهد.[این کار را] متوقف کن.

بیشتر بخوانید:

رایزنی روسیه با چین و ترکیه درباره ایران

اینستاگرام و تلگرام فارسی در عزای حاج قاسم +عکس

فیلم/ ۱۰۰ ژنرال آمریکایی هم کشته شود سلیمانی نمی‌شود

فیلم/ خون تو حریف می‌طلبد...

واکنش این مقام آمریکایی در پی اظهارات تهدیدآمیز رئیس جمهور آمریکا در شب گذشته مطرح می‌شود که گفته بود: ایران با جسارت زیاد درباره حمله به منافع آمریکا سخن می‌گوید، اگر ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکایی حمله کند ۵۲ سایت ایرانی -به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند- هدف قرار می‌گیرند.

ترامپ در توییت خود ادعا کرده است اهدافی که برای حمله در نظر گرفته‌اند "بعضی به شدت سطح بالا و برای ایران و فرهنگ ایرانیان بسیار مهم هستند" و به گفته او حمله به آنها "به سرعت و با شدت" انجام می‌شود.

او در پایان گفته است: ایالات متحده هیچ تهدیدی نمی‌خواهد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در واکنش به این اظهارات رئیس جمهور آمریکا، نوشت: دونالد ترامپ که با ترورهای ناجوانمردانه روز جمعه به شکلی گسترده حقوق بین‌الملل را نقض کرده است، اکنون تهدید می‌کند که دوباره قوانین بین‌المللی را نقض خواهد کرد. هدف قرار دادن مراکز فرهنگی جنایت جنگی است.

وی ادامه داد: پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس