شهدا

پیکر مطهر شهید وحید زمانی نیا که همراه شهید حاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید، در قطعه 53 در جوار همرزم شهیدش روح الله قربانی به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش مشرق، محل تدفین پیکر مطهر شهدای حملات تروریستی آمریکا در گلزار شهدای تهران مشخص شد. شهیدان مهدی طارمی و وحید زمانی‌نیا از تیم حفاظتی سپهبد شهید قاسم سلیمانی بودند که همراه با او در حمله تروریستی آمریکا در بغداد به شهادت رسیدند. این دو تن در گلزار شهدای تهران خاکسپاری خواهند شد. شهید هادی طارمی که برادر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس است، بعد از برگزاری مراسم‌های وداع و تشییع متعدد که طبق برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، در ظهر روز سه‌شنبه، 17 دی ماه 1398 در جوار مزار برادر شهیدش، شهید جواد طارمی در قطعه 50 گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

پیکر مطهر شهید سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا نیز همزمان با ظهر روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه در جوار مزار شهید مدافع حرم، روح‌الله قربانی در قطعه 53 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده می‌شود. این شهید 27 ساله ساکن شهر ری بود.

پیکر مطهر سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا نیز همراه با پیکر شهید قاسم سلیمانی به کرمان منتقل شده، پیکر مطهر سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا نیز در محل سکونتش در شهر قم تدفین خواهد شد. پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس فرمانده حشد الشعبی نیز برای خاکسپاری به عراق منتقل می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • قاسم سلیمانی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    14 0
    روحشون با شهدای کربلا محشور چه غریبانه....
  • علی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    سلام و درود خدا بر شهدای عزیز خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی ان شاء الله مرگ و شهادت الی الله نصیب مان گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس