کد خبر 1027282
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
واکنش وزیر دفاع به اعدام جاسوس سیا: سزای خیانت همین است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه، انتصاب وی را تبریک گفت

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز یکشنبه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شجاع و پرافتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی علو درجات در اعلاء علیین و بهشت برین برای این فرزند برومند ایران اسلامی و چهره بین المللی مبارزه با تررویسم، در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار  اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتصاب وی را تبریک گفت.

وی افزود: انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که نشان از سابقه درخشان، عملکرد ممتاز و شایستگی شما برادر عزیز در استمرار راه روشن برادر شهیدمان دارد، مرهمی التیام بخش از سوی مولا و مقتدایمان و طلیعه روزهای پیروزی بخش برای ملت سربلند ایران اسلامی می‌دانم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: انشاء الله با حضور پربرکت جنابعالی در نیروی قدس، شاهد اقتدار روزافزون و تقویت هرچه بیشتر محور مقاومت در منطقه باشیم.

حاتمی خاطرنشان کرد:‌ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچون گذشته با تمام ظرفیت‌های دفاعی و صنعتی و خود آمادگی پشتیبانی پرقدرت از آن نیروی مقتدر را در انجام ماموریت‌های محوله دارد.

وی یادآور شد: امید است به فضل پروردگار و در سایه الطاف خاصه حضرت ولی عصر (عج ) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همچون گذشته منشاء خدمات ارزنده و درخشان به اسلام عزیز و نظام مقدس اسلامی باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    سلام .خدا قوت.ماهم این انتصاب شایسته را تبریک می گوییم.راه ما راه حاج قاسم است.راه امام حسین علیه السلام.سلام بر حاج قاسم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس