کد خبر 1027209
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
موافقت ملک سلمان با استقرار تجهیزات نظامی آمریکا در عربستان

یک مقام سعودی به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک مقام سعودی به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا واکنش نشان داد.

 

این مسئول سعودی به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که واشنگتن با ریاض درباره این اقدام مشورت نکرده است.

مقام سعودی گفت: مشورتی با عربستان درباره این حمله آمریکا نشد. با توجه به روند تحولات شتابزده، عربستان بر اهمیت خویشتنداری برای جلوگیری از هر اقدامی که ممکن است که به تشدید تنش منجر شود، تاکید دارد.

بیشتر بخوانید:

۴ گزینه انتقام سخت ایران از نگاه «عطوان»

درباره تهدیدهای مضحک ترامپ

پاسخ توییتری‌ها به تهدید اخیر ترامپ +تصاویر

ظریف: پایان حضور شرورانه آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است

گفتنی است که پادشاه عربستان شنبه شب به صورت تلفنی با برهم صالح رئیس جمهور عراق رایزنی کرد.

پادشاه عربستان در گفتگو با برهم صالح همچنین آرام سازی اوضاع و رفع تنش‌ها در منطقه را خواستار شد.

این در حالی است که ساعاتی قبل منابع آگاه از سفر خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان به آمریکا و انگلیس خبر دادند.

این سفر با هدف کاهش تنش در منطقه به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکایی صورت می گیرد.

منابع آگاه اعلام کردند که سفر خالد بن سلمان بنا به دستور محمد بن سلمان ولیعهد عربستان طی دو روز آینده صورت می گیرد.

قرار است خالد بن سلمان با مقام‌های کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا گفتگو کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    23 1
    یعنی ترامپ باید قبل از غلطی که مرتکب شد از گاوش نظرخواهی می‌کرد!؟ چه بسا اگه پرسیده بود همین گاو بهش می‌گفت داری گور خودتو می‌کنی
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    11 1
    اعراب خود فروخته اونم به بهای اندک نوکری واقعا شما مردید
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 1
    لا یحتاج الامیرکیون الی مشاورتکم لانه لیس انتم بشیء الا خادمیهم لکنهم تخبرونکم لتحمیقکم بانتم تسرون بهذا لرجائکم الیهم .
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    10 1
    ترامپ اصلا سعودیا رو داخل ادم حساب نمیکنه که باهاشون مشورت کنه
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 1
    دشمنان خبیث . بشنوید این حدیث . فرعونان زمان . هیچ ندارید امان . ما قوی تر ز شیر . از جوان تا به پیر . کار سر دار خویش . می بریم خوب به پیش . چون بعقل سلیم . بود باید حلیم .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    5 1
    سپهبد سلیمانی با صفا . همه عمر کردی بعهدت وفا . بدان نیست مهرت ز دلها جدا . قرارگاه عرش بزر گ خدا . همه غمگساریم ز پیر و جوان . براهت رویم جملگی پر توان .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 1
    عزیز دل ملت قهرمان. سپهبد سلیمانی خوشزبان . امیر شجاع و فهیم و صبور . بسر بردی عمرت بعشق زبور . بقرآن و پیغمبر و اهل دین . بخفت کشاندی همه اهل کین . شهادت نباشد به هرکس نصیب . مگر بوده باشد وجودش خصیب . هنیئا لک ای سرور راد ما . شدی ماندگار در دل و یاد ما .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 1
    دشمنان خبیث . بشنوید این حدیث . فرعونان زمان . هیچ ندارید امان . ما قوی تر ز شیر . از جوان تا به پیر . کار سر دار خویش . می بریم خوب به پیش . چون بعقل سلیم . بود باید حلیم .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 1
    عزیز دل ملت قهرمان. سپهبد سلیمانی خوشزبان . امیر شجاع و فهیم و صبور . بسر بردی عمرت بعشق زبور . بقرآن و پیغمبر و اهل دین . بخفت کشاندی همه اهل کین . شهادت نباشد به هرکس نصیب . مگر بوده باشد وجودش خصیب . هنیئا لک ای سرور راد ما . شدی ماندگار در دل و یاد ما .
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 1
    کیف کان طعم الصا روخ لکم من جانب المجاهدین الیمنیین ؟
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 1
    دشمنان خبیث . بشنوید این حدیث . فرعونان زمان . هیچ ندارید امان . ما قوی تر ز شیر . از جوان تا به پیر هر کدام یک یلیم . همچو موسی کلیم . کار سر دار خویش . می بریم خوب به پیش . راه حق می رویم . تا که پیروز شویم . چون به عقل سلیم . بود باید حلیم .با سلام و عرض ادب از شما عزیزان دست اند کاران وب سایت وخوانندگان خوب از ایل این شعر را یکبار دیگر در اینجا می آورم چون بنا بهملاحظاتی قبلا دو فراز از آن را حذف کرده بودم .عفوم بفرمائید.
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 1
    این سروده را که در اینجا میآورم زمانی سروده شد که دلاور مردان غیور و عزیز سپاه پاسداران اسلامی داعشیان فاسد را در دیر زور با موشک های ایران بهلاکت رساندند و دیر زور را بر ای آنان به دیر گور مبدل ساختند : بار دیگر موشک پرواز خوش . کرد خاکستر سر دشمن که هش . امت اسلام را نشناخته ای . خود به شیطان لعین بد باخته ای . رو بهان لرزه در دل پر ز ترس . کی ز قرآن کریم گیرند درس . کشور ایران پر است از شیر مرد . از زن و کودک بگیر تا پیر مرد. آفرین بر این سپاه نازنین. شهرتش افکنده در عالم طنین . دوزخ است اینک به دشمن دیر زور . آتش و دود است که بر خیزد ز گور . پس بگوئید بعد از اینش دیر گور . گور قلب ایستادگان و چشم کور. با سلام و درود بر شما خوانند ه ی عزیز .این هم بدنبال قبلی از این که نامم را ننوشتم پوزش میخواهم .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 1
    بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند ولی دشمن رذل و پست . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ندیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درود بر شما خواننده ی عزیز.این هم فعلا آخری . اما معنی آن بیت عربی : بدشمن (طعم) موشک های مرا چشانید .تاریکی تاریخ (های)مان را روشن کرد .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 1
    گذشت آن زمانی که آنگونه بود . ابر مفسدان را جهان چونه بود . ز قرآن گرفتیم الهام ما . ابر مفسدان را نشانیم بجا . کنون است موسی و چوبدسیش . برد از میان فرعون و هستیش .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 1
    خطاب به حامیان ترامپ : بمیرید از این دقت موشکی . بپوشید ولی قبل از آن پوشکی . بعید نیست زیرا که از ره رسد . دگر موشکی مثل عین الاسد . اگر تازه بد تر نباشد از آن . چو طوفان سختی بفصل خزان
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 1
    خطاب به ترامپ دلقک : چنین است معلوم که بار دگر . هوس کرده ای تا شوی خون جگر . والا که تهدید نمی کرده ای . تو دلقک که بر نفس خود بر ده ای . جلو گیر عقلت چو یک نرده ای . کم ارزش تر از یک گرم ارده ای ابر مفسدی غرق در جهل خود . پذیرای ذلت به هر نحو که شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس